Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@02:22:20 GMT

جک ویلشر به بورنموث پیوست / غیر رسمی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۲۵۱

جک ویلشر هافبک سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه آرسنال، فوتبالش را در چمپیونشیپ دنبال خواهد کرد.

جک ویلشر اولین خرید بورنموث در ژانویه 2021 خواهد بود و این قرارداد ظرف 24 ساعت آتی نهایی خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، جک ویلشر که سال ها با پیراهن آرسنال درخشید و در فصل 2016/17 عضو بورنموث بود، بار دیگر به این باشگاه خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک 29 ساله که پس از جدایی از وست هم در تابستان، بدون تیم است، با امضای قراردادی شش ماهه راهی بورنموث خواهد شد.

ویلشر در تمرینات بورنموث حضور داشته و آمادگی او موجب جلب رضایت این باشگاه برای امضای قراردادی کوتاه مدت تا پایان فصل شود.

اخبار داغ 

مسعود سلطانی فر: خصوصی سازی سرخابی ها با قدرت دنبال می شود / وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون کاملا بی طرف است استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس اولین کارت قرمز لیونل مسی در بارسلونا کونته: شکست دادن یوونتوس با قهرمانانی مثل رونالدو، باید به ما این باور را بدهد که در مسیر درست هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جک ویلشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان آلومینیوم به شمس‌آذر پیوست

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین که در حال حاضر علیرضا جعفرپور جوان را به‌عنوان گلر در ترکیب خود دارد، برای تقویت خط دروازه‌اش با مسعود پورمحمد که سال گذشته در آلومینیوم اراک عضویت داشت، قرارداد امضاء کرد.

پورمحمد که دو مقطع در آلومینیوم اراک عضویت داشته و علاوه بر آن سابقه بازی در ملوان انزلی، سایپا، نفت مسجدسلیمان و داماش گیلان را دارد و در نیم‌فصل اول در شهرداری آستارا عضویت داشت، حالا با عقد قراردادی به شمس‌آذر قزوین پیوست.

شمس‌آذر قزوین که از ساعت 19 امروز باید در هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان تراکتور باشد، می‌تواند از مسعود پورمحمد در فهرست نفراتش بهره ببرد.

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی سازمان مالیاتی برای افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از اولین روز ۱۴۰۳
  • آمادگی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای توزیع کود فصل کشت جدید
  • تاکید سفیر پاکستان در ایران بر تسریع روند امضای توافق تجارت آزاد
  • تأکید سفیر پاکستان در ایران بر تسریع روند امضای توافق تجارت آزاد
  • دروازه‌بان آلومینیوم به شمس‌آذر پیوست
  • مسعود پورمحمد به شمس‌آذر پیوست
  • پدر شهید «داود غفاری» به فرزند شهیدش پیوست
  • مادر شهید علیرضا همتایی به فرزندش پیوست
  • استخدام شهرداری ۱۴۰۳ + ثبت نام آزمون بکارگیری نیروی قراردادی، هزینه و سایت
  • رسمی: اولین تیم سقوط کننده والیبال ایران مشخص شد