Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از علوم پزشکی هرمزگان، فاطمه نوروزیان بیان داشت: در حال حاضر ۸۹۳ مبتلا به ویروس کرونا نیز در استان هرمزگان پس از تشخیص پزشکی در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و اقدامات و مراقبت‌های درمانی برای آنان در حال انجام است.

به گفته وی، هر چه گردش ویروس کرونا بیشتر باشد، خسارت‌های جبران ناپذیری به سلامت و اقتصاد جامعه وارد خواهد شد که جبران آن ممکن است سخت و یا حتی امکان پذیر نباشد و از همین رو قرنطینه خانگی و پرهیز از ترددهای غیرضروری در سطح جامعه از اهمیت بسیار بالایی در جهت کنترل این ویروس برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزیان خاطرنشان کرد: بارها تاکید شده که شرایط استان هرمزگان بسیار حساس و شکننده است و در صورت تداوم این سفرها و بی توجهی مردم به پروتکلهای بهداشتی، باید شاهد قرمز شدن دوباره استان باشیم که هم اکنون نیز وضعیت جزیره هرمز و قشم بسیار نگران کننده است و براساس آمارهای اعلام شده بیش از ۴۰ هزار مسافر در روزهای گذشته وارد این جزایر شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: کارشناسان حاضر برای مسافرانی که قصد ورود به جزایر قشم و هرمز دارند، این تست را انجام می دهند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک یا مثبت کرونا، مورد شناسایی شده و همراهان آنان را با همانگی دیگر دستگاه های مسوول به استان مبداء بازگشت می دهند.

وی عنوان کرد: از آنجایی که بیماری های تنفسی به سرعت در سطح جامع پخش می شوند، باید با جدیت بیشتر پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنیم تا از ابتلا به این ویروس از هر نوعی از آن در امان بمانیم.

نوروزیان اضافه کرد: برای کاهش هر چه بیشتر مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا، خواستار توجه ویژه مردم به رعایت پروتکلهای بهداشتی هستیم تا بتوانیم از این بحران با کمترین آسیب گذر کنیم.

کد خبر 5124728

منبع: مهر

کلیدواژه: فاطمه نوروزیان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ویروس کرونا ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز آمار کرونا کرمانشاه ایام فاطمیه شهرکرد گرگان عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا شهرستان کرج بوشهر عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج می‌شود

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان؛ طی ساعات صبح امروز در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در طول روز در آسمان استان، گذر ابر پیش بینی می‌شود.

دریا در نیمه ابتدایی روز آرام خواهد بود، اما در ساعات بعدازظهر و شب، افزایش سرعت باد‌های شمال غربی تا جنوب غربی بر روی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز سبب متلاطم شدن دریا در این نواحی خواهد شد. 

توصیه می‌شود، تردد شناور‌ها بخصوص شناور‌های سبک صیادی و تفریحی، بویژه در جزایر کیش و لاوان با احتیاط لازم صورت پذیرد.

به لحاظ دمایی دراین مدت، افزایش نسبی دمای بیشینه (۱ تا ۲ درجه سلسیوس) مورد انتظار است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ شب نمی‌توانید در این جزیره بمانید!
  • «هرمز» چشم انتظار مسافران
  • توصیه‌های بهداشتی قبل از مسافرت‌های نوروزی
  • شهرداری هرمز یک هفته برای جمع‌آوری زباله‌ها فرصت دارد
  • مهلت یک هفته‌ای دستگاه قضایی برای جمع‌آوری زباله‌های جزیره هرمز
  • فیلم| وضعیت اسفناک جزیره هرمز در مدیریت زباله!
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج می‌شود
  • (ویدیو) وضعیت اسفناک جزیره هرمز در مدیریت زباله!
  • توریست‌ها این گونه جزیره هرمز را به لجن کشیدند