Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از ارائه یارانه سه درصدی تسهیلات به ۴۳ پروژه جهش تولید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حشمت الله عسگری در جلسه اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به بررسی پروژه های اختصاص یافته جهش تولید اظهار داشت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت و دارای یارانه می تواند به عنوان یکی از مشوق های مهم و تاثیرگذار در سرمایه گذاری و تحقق اهداف جهش تولید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در اتمام پروژه های جهش تولید و پیگیری برای مبادله و تنظیم تفاهمنامه تسریع شود و دستگاه های اجرایی ظرف مدت دو روز میزان تقاضای تسهیلاتی و لیست پروژه ها و همچنین یارانه مورد نیازشان را به دبیرخانه ستاد معرفی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران خاطرنشان کرد: ۴۳ پروژه در بخش های مختلف اقتصادی استان تهران به عنوان پروژه های جهش تولید، مشمول دریافت یارانه سه درصدی تسهیلات می شوند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یارانه عسگری جهش تولید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۷۰ درصدی بودجه شهرداری شهرکرد/ رشد ۶۲ درصدی بودجه نسبت به سال گذشته

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد از تحقق ۷۰ درصدی بودجه شهرداری تا نیمه اسفند سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، نورالله مردانیان با اشاره به گزارشی از بودجه سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: بودجه مصوب سال‌جاری، ۸۲۴ میلیارد و ۴۴۹ میلیون تومان است که طی اصلاح و متمم بودجه به مبلغ یک هزار و ۹ میلیارد تومان رسید که ۶۰ درصد آن عمرانی و ۴۹ درصد مابقی جاری بوده است.

وی از تحقق ۷۰ درصدی بودجه شهرداری تا نیمه اسفند سال‌جاری خبر داد و افزود: رشد بودجه نسبت به سال گذشته حدود ۶۲ درصد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد وصول درآمد در حوزه نوسازی را بی‌سابقه اعلام کرد و گفت: بیشتر درآمدها در این حوزه در سال‌جاری وصول شده است، همچنین عوارضات تراکم مجاز، تراکم در حد مجاز، جرایم کمیسیون ماده صد و سایر درآمدها نیز وصول شده است.

مردانیان ادامه داد: شهرداری شهرکرد در سال‌جاری نیز از تسهیلات بانکی بدون کارمزد و یا کمترین کارمزد بهره‌مند شد، همچنین ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری یکی دیگر از ویژگی‌های منابع درآمدی در سال‌جاری بوده است.

کد خبر 737055

دیگر خبرها

  • رشد 100 درصدی تحقق سرمایه‌گذاری خارجی در منطقه آزاد انزلی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی هدف‌گذاری آسفالت‌ریزی در سال جاری
  • پیش بینی تحقق رشد ۵ درصدی اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی هدف‌گذاری ۱۴۰۲ در اجرای آسفالت و اصلاح تقاطع‌های تهران
  • تحقق ۱۰۰ درصدی هدف‌گذاری ۱۴۰۲ درباره اجرای آسفالت و اصلاح تقاطع‌های تهران
  • پروژه راه آهن لرستان دوباره تعطیل شد؛مردم منتظر وعده های «منظور»
  • تحقق صد درصدی تعهدات اشتغال چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۷۰ درصدی بودجه شهرداری شهرکرد/ رشد ۶۲ درصدی بودجه نسبت به سال گذشته
  • پروژه راه‌آهن لرستان دوباره تعطیل شد/ مردم منتظر وعده‌های «منظور»
  • آمادگی مازندران برای تحقق رشد اقتصادی ۱۲ درصدی