Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از تشدید نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری با توجه به آغاز فصل زمستان و بروز شرایط نامساعد جوی در استان خبر داد.

مصطفی وصالی اظهار کرد: به منظور نظارت های مستمر بر رعایت موارد ایمنی ناوگان های حمل و نقل عمومی، اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به همراه نمایندگانی از پلیس راه با حضور در محورهای مواصلاتی استان، نسبت به کنترل و نظارت بر ناوگان برون شهری اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین زمینه و با توجه به آغاز فصل زمستان، بروز شرایط نامساعد جوی در استان و جلوگیری از سوانح و حوادث جاده ای، رانندگان کالا باید کنترل بیشتری بر وسایل نقلیه باربری از لحاظ دارا بودن تجهیزات ایمنی سالم بر اساس نظریه مدیر فنی هنگام صدور بارنامه داشته باشند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان اضافه کرد: رعایت نکات ایمنی از طرف رانندگان و نظارت بر موارد ایمنی ناوگان ها برابر چک لیست های نظارتی به ویژه به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، از طرف مدیران فنی شرکت های حمل‌ونقل از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در ادامه به محدودیت‌های کرونایی در استان اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای آغاز طرح تاکنون از ناوگان های باری به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قالب گروه‌هایی متشکل از کارشناسان حمل ونقل ادارات تابعه شهرستانی، پلیس راه و نمایندگان مراکز بهداشت استان و سایر دستگاه‌های مرتبط بازدید شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، وصالی تأکید کرد: استفاده کنندگان از ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری می‌توانند شکایات خود را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی حمل و نقل راهداری و حمل ونقل جاده ای حمل و نقل عمومی محدودیت های کرونایی ناوگان حمل و نقل عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان برون شهری نقل عمومی حمل و نقل حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی

رئیس سازمان حملو نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: در فروردین سال‌جاری بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مهرداد میرزائیان با اشاره به تعداد ترددهای انجام شده طی یک ماه گذشته اظهار کرد: در بخش ملکی ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ مسافر و در بخش خصوصی ۶۹۴ هزار و ۴۳۱ مسافر از ناوگان حمل‌ونقل استفاده کردند.

وی افزود: افزایش این تعداد مسافر به این دلیل است که ممکن است یک نفر در روز چند بار با اتوبوس‌های خطوط مختلف در شهر سفر انجام داده باشد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین طی یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.

میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر سه هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده است که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

کد خبر 746854

دیگر خبرها

  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • برون‌سپاری پروژه‌های شهری به شهروندان و مزایای آن
  • ◄ افزایش 20 درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • تاکسی های برقی در راه تهران | آماده سازی زیرساخت های شهری برای ۴۰ هزار تاکسی برقی