Web Analytics Made Easy - Statcounter

پادشاه عمان در حکمی چند تن از فرماندهان نظامی ارشد کشورش را تغییر داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، هیثم بن طارق آل سعید، پادشاه عمان با صدور دو فرمان شماری از فرماندهان نظامی ارشد وزارت دفاع و نیروهای مسلح کشورش را تغییر داد.

طبق اعلام خبرگزاری رسمی عمان، پادشاه این کشور در حکمی "محمد بن ناصر بن علی الزعابی" را به عنوان دبیرکل وزارت دفاع تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درجه "سیف بن ناصر بن محسن بن حمید الرحبی" را از سرتیپی به سرلشکری ارتقا داد و او را به عنوان فرمانده نیروی دریایی عمان منصوب کرد.

هیثم بن طارق آل سعید همچنین با ارتقای درجه "مهندس صالح بن یحیی بن مسعود المسکری" از سرتیپی به سرلشکری، وی را به عنوان رئیس دانشکده دفاع ملی عمان منصوب کرد.

پادشاه عمان در حکم دیگری "عبدالله بن خمیس الرئیسی" را به سمت رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح کشورش منصوب کرد.

وی همچنین سرتیپ خلبان "خمیس بن حماد بن سلطان الغافری" را به درجه سرلشکری ارتقا داد و به عنوان فرمانده نیروی هوایی عمان منصوب کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عمان پادشاه عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت پست نظامی در دمای 30- درجه در ایران

بازدید 14 ویدیویی از تعویض شیفت سبزپوشان تیپ 48 فتح سپاه کهگیلویه و بویراحمد در سرمای 30 درجه زیر صفر منتشر شده که نشان می‌دهد این سربازان تقریباً لباس‌شان یخ زده و در این شرایط سخت به تامین امنیت کشور می‌پردازند. این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • وضعیت پست نظامی در دمای 30- درجه در ایران
  • خانه تکانی در صفوف ارتش رژیم صهیونیستی
  • دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد
  • مدیر متروی تهران تغییر کرد
  • یک تغییر مهم در شهرداری زاکانی
  • جنجال در کره شمالی؛ دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد
  • اتفاق معنادار در کره شمالی؛ برای اولین بار دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد
  • اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • هلاکت فرماندهان و عناصر گروه تروریستی «الشباب»
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران