Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز برای نخستین بار در ۲۲ روز اخیر دمای هوا در زاهدان به نقطه انجماد نرسید و یخبندان شبانه به صورت موقت پایان یافت.

محسن حیدری در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: همانطور که انتظار می رفت امروز کمینه دمای  زاهدان به بالای صفر درجه سلسیوس رسید تا پس از ۲۲ روز متوالی قدری از سوز سرمای هوا کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میانگین کمینه دمای زاهدان دراین ۲۲ روز به منفی ۷.۱ درجه سلسیوس رسید که در نوع خود در پنج دهه اخیر بی سابقه است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این مدت کمترین دمایی که دماسنج اداره هواشناسی زاهدان ثبت کرد، حدود ۱۱درجه سلسیوس زیر صفر بوده که روز ۲۰ دی ماه ثبت شده است‌. در این مدت سه روز دمای هوا به منفی ۱۰، یک روز منفی ۹ و پنج روز به منفی ۸ درجه رسیده است.

حیدری خاطرنشان کرد: بر اساس خروجی آخرین نقشه های پیش یابی و مدل های جوی انتظار می رود مجدد از روز جمعه با شدت گرفتن جریان شمالی دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش یابد و یخبندان شبانه و سرمای اکثر شهرهای نیمه شمالی استان را دربرگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواشناسي سيستان و بلوچستان استانی اجتماعی ۲۲ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بارش پراکنده باران در برخی نقاط خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، زارعی گفت: براساس خروجی مدل‌های پیشیابی هواشناسی در ۲۴ ساعت آینده افزایش ابر، افزایش سرعت وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران در استان قابل پیش بینی است.

وی افزود: روند افزایش دما نیز تا اواسط هفته در استان ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته سربیشه با کمینه دمای ۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و دهسلم و طبس با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان ثبت شدند.

نوسانات دمایی در مرکز استان بین ۲۱ و ۸ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری اصفهان را فرا می‌گیرد/ افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • برف و باران در راه لرستان
  • افزایش سرعت وزش باد در سیستان و بلوچستان
  • زورآزمایی زمستان در واپسین روز‌های سال
  • جوی پایدار در آبادان و خرمشهر
  • یک خبر خوب برای اصفهانی‌ها
  • سامانه بارشی قوی در راه اصفهان است
  • گیلانی‌ها با هوای بارانی به استقبال بهار ۱۴۰۳ می‌روند
  • افزایش ابر و احتمال بارش در خراسان جنوبی
  • احتمال بارش پراکنده باران در برخی نقاط خراسان جنوبی