Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از ادامه مراحل بهسازی مسیر تهران – مشهد به طول ۳۰۰ کیلومتر در استان سمنان خبر داد.

به گزارش تین نیوز، عبدالهاشم حسن نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در حاشیه بازدید از محورهای استان سمنان عنوان کرد: محور تهران – مشهد، یکی از کریدورهای مهم شرقی – غربی کشور است که همواره تردد سنگین وسایل نقلیه، به خصوص در زمان سفرهای نوروزی در آن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بهسازی این محور از سال ۸۸ شروع شده و اکنون با توجه به آخرین برداشت vms که در این محور انجام دادیم، در رفت و برگشت، حدود ۳۰۰ کیلومتر مسیر در دستور کار بهسازی قرار گرفته است که با برآورد حدود ۴۵۰ میلیارد تومان، امیدواریم که بتوانیم تا دو سال آینده نسبت به تامین اعتبار و بهسازی این مسیر اقدامات مناسب را انجام دهیم.

حسن نیا اظهار کرد: یکی دیگر از مسیرهایی که از آن بازدید شد و امیدوار هستیم که تا فرودین ۱۴۰۰ به زیر بار ترافیکی برود، مربوط به مسیر عباس آباد- کاهک است. البته اگر شرایط آب وهوایی مناسب باشد، این مسیر تا پایان سال به افتتاح خواهد رسید.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور درباره ویژگی‌های این مسیر گفت: جاده عباس آباد - کاهک در شهرستان میامی و در حوزه استحفاظی این شهرستان به طول ۳۰ کیلومتر قرار دارد که ۱۸ کیلومتر آن وضع مناسبی نداشت و در حال حاضر با تلاش پیمانکار ۱۰ کیلومتر آن آماده بهره‌برداری است و هشت کیلومتر دیگر از آن نیز باقی‌مانده است.

حسن نیا تاکید کرد: جاده میامی - سبزوار یکی از نقاط حادثه خیز و از اصلی‌ترین راه‌های مواصلاتی استان سمنان است که با اتمام هشت کیلومتر باقی‌مانده، به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل سرهنگ نوظهور مسئول بسیج سازندگی سپاه استان در  افتتاح راه روستای مرتضی کندی در پارس‌آباد گفت: سال گذشته ۶۵ کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شد که در این پروژه‌ها راهداری نقش نظارتی و فنی را عهده دار بوده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد