Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@05:36:06 GMT

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۹ دی/

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۲۷۵

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۹ دی/

پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۳۳۰ هزار تن گذشت.  
برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۵۲۳ مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۴۱۱ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۸۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۶ هزار و ۸۰۳ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۳۷ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۴۳۷۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۸ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۳۰۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.


وی افزود: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان با کمی کاهش ۴.۸ درصد شد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» به ۹۵.۲ درصد افزایش یافت، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۹ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

  در مورد نرخ بهبود در ویکی تابناک بیشتر بخوانید در مورد نرخ مرگ در ویکی تابناک بیشتر بخوانید   برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ حراج تهران تروئیکای اروپایی الکسی ناوالنی اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ حراج تهران تروئیکای اروپایی الکسی ناوالنی شهر در وضعیت نرخ مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های جدید برای بهبود وضعیت موزه‌های فارس

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی توسط کارشناسان خبره سال آینده برای بهبود وضعیت موزه‌های استان فارس قدم‌های بزرگی خواهیم برداشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان، محمد ثابت‌اقلیدی در حاشیه بازدید سرزده و نظارتی ویژه نوروز از موزه‌ها در شیراز اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ موزه دولتی و خصوص تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی فارس قرار دارند که همواره موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی هستند.

وی با بیان اینکه امروزه موزه‌ها یکی از مقاصد مهم گردشگری به شمار می‌روند که در اقتصاد گردشگری نیز بسیار تأثیرگذار هستند، افزود: باید امکانات، شرایط عادلانه و برابری برای همه سرمایه‌گذران حوزه موزه‌داری خصوصی ایجاد شود تا در شرایط برابر تلاش بر جذب گردشگر و مخاطب صورت گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس تصریح کرد: مجموعه‌داران و موزه‌داران بخش خصوصی در فارس نه تنها از نظر تعدد در کشور رتبه خوبی دارند، بلکه از توان و تخصص بالایی برخوردارند و همواره به دنبال ایجاد مسیر جدید و پررونقی در گردشگری با راه‌اندازی موزه‌های جدید، حرفه‌ای و خلاق هستند.

ثابت‌اقلیدی با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه‌های ویژه و مرتبط با موضوعیت موزه‌ها در طول سال افزود: برای نمونه باید در موزه‌های استان با تهیه و تدوین تقویم‌های فرهنگی متناسب به خصوص برای آموزش به کودکان اقدامات لازم انجام شود.

وی ادامه داد: موزه می‌تواند برای خانواده‌ها یکی از گزینه‌های اصلی برای گذراندن تعطیلات باشد، ازاین‌رو لازم است در موزه‌های استان تقویم‌های فرهنگی متناسب ایجاد شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بابیان اینکه پایداری یکی از موضوعات روز دنیا در حوزه میراث فرهنگی است و برای رسیدن به این پایداری فرهنگی و حرفه‌ای در موزه‌ها و سایت موزه‌های استان باید اقدامات مؤثر و جدی‌تری صورت گیرد، تصریح کرد: از چیدمان حرفه‌ای موزه و طراحی ویترین‌ها گرفته تا ایجاد شرایطی محیطی مناسب باید مدنظر قرار گیرد، برای نمونه در موزه‌های مهم استان باید برای افراد کم‌توان، کودکان و سالمندان رمپ و آسانسور گذاشته شود، همچنین برای افراد روشن‌دل و کم‌بینا امکاناتی از قبیل مولاژ اشیا موزه (برای لمس آن توسط نابینایان) و برای ناشنوایان، زیرنویس به خط بریل و راهنمایان آموزش‌دیده و رابط ناشنوایان پیش‌بینی شود.

ثابت‌اقلیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آماده‌سازی موزه‌ها و سایت موزه‌ها برای نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: در حال حاضر این اماکن فرهنگی آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی هستند.

کد خبر 736986

دیگر خبرها

  • از سازمان‌های بین‌المللی نمی‌توان انتظاری برای بهبود وضعیت غزه داشت
  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • اجرای برنامه‌های جدید برای بهبود وضعیت موزه‌های فارس
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ‌کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • وضعیت شهر قم طی سال‌های اخیر بهبود پیدا کرده است