Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به ابتکار مرکز «ایران و فرانسه» (سمن فرانسوی، تاسیس شده در سال ۱۳۹۵) وبیناری با عنوان «جامعه امروزه ایران، میان سنت و مدرنیته» با حضور اساتید، محققین ایرانی و فرانسوی برگزار خواهد شد.

در این وبینار که به زبان فرانسه و روز پنجشنبه ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱ برابر با ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹در ساعت ۱۸ به وقت پاریس برگزار می‌شود، فرهاد حشمتی پزشک ایرانی مقیم فرانسه، هماتولوژیست، ایمونولوژیست و رئیس انجمن ملی همافرز فرانسه، محسن متقی جامعه شناس و نویسنده، ناهید کارشناس، رئیس بخش دیجیتال شرکت Nidec-PSA Emotors در فرانسه و متخصص رباتیک و سباستین رئنیو (Sébastien REGNAULT) عضو مرکز ملی تحقیقات فرانسه، جامعه شناس، متخصص حوزه «مدیریت و جامعه» حضور دارند و سخنرانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر این وبینار نیز ژان کلود ووآزن Jean-Claude VOISIN مورخ، نویسنده و بنیانگذار مجله پاریس- تهران، مدرس دانشگاه و عضو هیات مدیره و متخصص حوزه تاریخ و تمدن ایران در «مرکز ایران و فرانسه» خواهد بود.

علاقمندان می توانند به جهت حضور در این وبینار که به زبان فرانسه برگزار خواهد شد از طریق ایمیل contact@france-iran.org تا ۸ بهمن ماه اقدام به ثبت نام نمایند.

کد خبر 5124567

منبع: مهر

کلیدواژه: وبینار فرانسه مدرنیته آیت الله مصباح یزدی تازه های نشر قاسم سلیمانی معرفی کتاب تجدید چاپ رایزنی فرهنگی ادبیات جهان انتشارات سروش شهادت حضرت زهرا س نمایشگاه مجازی کتاب کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۵ هزار بسته بهداشتی میان مددجویان تهرانی / سلامت جامعه هدف در تمام ابعاد مد نظر است

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه ۴۵ هزار بسته بهداشتی تهیه شده است و به زودی میان ۳ هزار خانواده تحت حمایت حاشیه‌نشین توزیع خواهد شد، گفت: سلامت جامعه هدف در ابعاد روانی و جسمی از برنامه‌های این نهاد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین فتح‌آبادی امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه تأمین مایحتاج بهداشتی در طول سال برای حفظ سلامت مددجویان انجام می‌شود، اظهار کرد: به مناسبت سال جدید و با هدف ارتقای شاخص‌های بهداشتی و سلامت خانواده‌های تحت حمایت، ۴۵ هزار بسته بهداشتی تهیه شده است و به زودی میان ۳ هزار خانواده تحت حمایت حاشیه‌نشین توزیع خواهد شد.

وی افزود: سلامت جامعه هدف در ابعاد روانی و جسمی از برنامه‌های این نهاد است که در کنار ارائه خدمات درمانی در بخش‌های مختلف با نگاه پیشگیرانه انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با تاکید بر اولویت بهداشت و پیشگیری بر درمان در میان خانواده‌های تحت حمایت گفت: این بسته‌های بهداشتی برای مراقبت‌های اولیه سلامت مددجویان شامل کالاهای بهداشتی از جمله مسواک، خمیردندان، صابون، شامپو و مواد شوینده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تأمین شده است و به زودی میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۱ هزار بسته مکمل دارویی شامل مولتی ویتامین به ارزش ۳ میلیارد تومان نیز میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع خواهد شد و پیش از این، ۳۷ هزار و ۸۰۰ بسته مکمل غذایی میان مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.

کد خبر 736641

دیگر خبرها

  • دشمن تقویت جریان‌های تفرقه میان مذاهب را در دستور کار دارد
  • سکانس زیبای فیلم ناپلئون ساخته ردلی سکات که نبرد استرلیتز میان فرانسه و روسیه را بازسازی کرده‌است
  • نهمین جلسه شورای پژوهش پست بانک ایران، با حضور مدیرعامل برگزار شد
  • آشنایی استادان و دانشجویان قرقیزستانی با فرهنگ ایرانی
  • برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم هندبال جوانان ایران در تهران
  • نمایشگاه ایران اکسپو با حضور ۳ هزار تاجر خارجی برگزار می شود
  • برگزاری مراسم نوروز با حضور نماینده افغانستان
  • هم اندیشی برای برگزاری بزرگداشت ۱۲ فروردین و روز قدس
  • تحلیلی بر حضور اهل سنت در انتخابات ۱۱ اسفند و نتایج آن
  • توزیع ۴۵ هزار بسته بهداشتی میان مددجویان تهرانی / سلامت جامعه هدف در تمام ابعاد مد نظر است