Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای از حذف قیمت مصرف‌کننده درج شده بر روی لیبل قفسه‌های فروشگاه‌ها (قیمت‌ها خط زده شده پیش از اعمال تخفیف) خبر داده و اعلام کرد که برای برخی فروشگاه‌ها از امروز (دوشنبه) این دستور آغاز شده و برای باقی فروشگاه‌ها نیز طی چند روز آتی آغاز می شود. قمیت پیش از تخفیف (قیمت اصلی کالا) از لیبل قفسه‌های فروشگاه‌ حذف خواهد شد اما در فاکتور مشتریان درج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای صبح امروز (دوشنبه) نشستی رسانه‌ای به جهت  شفاف‌سازی  ابهامات اخیر در مورد گران‌فروشی و تخلفات فروشگاه‌های زنجیره‌ای در محل اتاق اصناف ایران برگزار کرد.

امیرخسرو فخریان- رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای- ضمن  اعلام خبر حذف قیمت مصرف‌کننده از لیبل قفسه‌های فروشگاه‌ها از امروز برای برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اجرای آن طی روزهای آینده، تاکید کرد: قیمت پیش درج شده بر روی کالا که همان قیمت مصرف‌کننده بوده و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای قیمت آن خط خورده بوده؛ حذف خواهد شد اما هردو قیمت (پیش و پس از تخفیف فروشگاه) در فاکتور مشتری درج خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال در رابطه با گزارش اخیر سازمان تعزیرات مبنی بر فروش یک کیسه برنج ١٠ کیلویی تنظیم بازار به قیمت ١٨۵ هزار تومان در حالیکه تولید این محصول متعلق به بهمن ماه سال ١٣٩٧ بوده و با قیمت تنظیم بازار ٨٠٠٠ تومان عرضه شده است؛ طی این دوسال این کالا کجا بوده و چرا  عرضه نشده است؟ تصریح کرد: فروشگاه‌های ما اجازه اینکه بخواهند محصولی را در انبارها ذخیره کرده تا در زمانی خاص، عرضه کنند، ندارند؛ چراکه فروشگاه از خواب کالا سودی نخواهد برد؛ متحمل ضرر هم می‌شود. ضمن اینکه فروشگاهی که این مورد در آن دیده شده کمتر از یکسال است که افتتاح شده و طبق بررسی‌ها مشخص شد که این کالا در انبار توزیع دولتی و  جزو ذخایر دولت بوده و اکنون به فروشگاه عرضه شده است
فخریان در دیگر سوال این خبرگزاری مبنی بر مشاهده  یک نوع محصول با سه قیمت متفاوت (١۵، ٢٠ و ٢۴ هزار تومانی) در قفسه یک فروشگاه  زنجیره‌ای و فروش همگی آن‌ها با قیمت ٢۴ هزار تومان؛ گفت: در سال جاری به طور میانگین  ٣.۵ بار افزایش قیمت در کالاهای مختلف داشته‌ایم. ضمن اینکه بارکد خوان‌های صندوق فروشگاه قابلیت تفکیک  کالای جدیدتر را نه‌تنها در کشور ما بلکه در همه کشورها ندارد؛ لذا علاوه براینکه خواسته شده چیدمان کالاها براساس قدیم به جدید باشد؛ از فروشگاه‌ها خواسته شده تا به مدت یکماه از افزایش قیمت‌ کالاها، آن‌ها را با همان قیمت‌ گذشته بفروشند تا کالای تولید پیشتر فروش روند. البته این را باید در نظر گرفت که برخی مشتریان نیز اجناس را از میانه قفس با انتهای قفسه که کالای جدیدتر چیده شده انتخاب می‌کنند؛ اما این اطمینان را به مشتریان می‌دهیم که از فروشگاه خواسته شده تا یکماه پس از افزایش نرخ کالا، با همان قیمت‌ سابق عرضه کنند.

برچسب ها: لیبل ، برچسب قیمت ، افزایش قیمت ، قیمت فروش لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ltb

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: لیبل برچسب قیمت افزایش قیمت قیمت فروش فروشگاه های زنجیره ای قفسه های فروشگاه قیمت مصرف کننده فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط و جمع آوری حلزون های سیبی یک فروشگاه ماهی های زینتی در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر گفت:  یکی از دغدغه ‌های اصلی در آستانه عید نوروز خرید و فروش برخی از جانوران و گونه‌های زیستی اعم از خزندگان، دوزیستان و نرم تنان  است که  تمهیداتی برای جلوگیری از این تخلفات در قالب گشت مشترک کارشناسان دامپزشکی و کارشناسان یگان حفاظت محیط زیست، اقدام به تشدید پایش‌ و نظارت عرضه کنندگان ماهی زینتی می نمایند.    دکتر سعید خانزاده با بیان اینکه برابر دستورالعمل اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی خرید و فروش ماهی قرمز تنها از مراکز مجاز تکثیر منعی ندارد و با موارد غیرمجاز برخورد می‌شود، تاکید کرد: هرگونه خرید و فروش و حمل و نقل خزندگان، دوزیستان و گونه‌های نرم تنان مانند مار آبی، لاکپشت گوش قرمز و حلزون سیبی در مراکز پرورش و عرضه ماهیان زینتی ممنوع است.    این مقام مسئول در انتها با بیان اینکه این نوع حلزون می تواند باعث ایجاد بیماری آنژیوستروژیلازیس شود که نوعی بیماری مشترک بین انسان و حیوان است، از شهروندان خواست تا اگر سابقه بيماري پوستي يا آلرژي دارند از دست زدن به ماهي ها و ظروف نگهداري آنها مخصوصا بدون دستكش خود داری نمایند.  

دیگر خبرها

  • ضبط و جمع آوری حلزون های سیبی یک فروشگاه ماهی های زینتی در کاشمر
  • راهنمای خرید برچسب اصالت کالا
  • عرضه خرما به نرخ تنظیم بازار تا پایان ماه مبارک رمضان/ ۲۰۰ تن ذخایر احتیاطی
  • پیندو، دروازه‌ای به سوی دنیایِ بی‌پایانِ بازار بزرگ
  • فروش یک میلیارد دلاری پلتفرم ترکیه‌ای در ایران! / فعالیت علنی زنجیره قاچاق پوشاک در کشور!
  • پلتفرم ترکیه‌ای یک‌میلیارد دلار پوشاک در ایران فروخت | فعالیت علنی زنجیره قاچاق پوشاک در کشور! | حجم عجیب پوشاک قاچاق چگونه وارد کشور می‌شود؟
  • فعالیت علنی زنجیره قاچاق پوشاک در کشور!
  • فعالیت علنی زنجیره قاچاق پوشاک!/ عرضه یک میلیارد دلار پوشاک توسط پلتفرم ترکیه‌ای در ایران
  • فعالیت علنی زنجیره قاچاق پوشاک در کشور!/ عرضه یک میلیارد دلار پوشاک توسط پلتفرم ترکیه‌ای در ایران
  • عرضه خرما به نرخ تنظیم بازار تا پایان ماه مبارک رمضان