Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@06:39:16 GMT

(عکس) داستان یک بوسه جنجالی!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۲۹۹

(عکس) داستان یک بوسه جنجالی!

آرتورو ویدال هافبک تیم فوتبال اینتر درباره جنجالی که قبل از بازی شب گذشته (یکشنبه) اینتر و یوونتوس در ورزشگاه سن‌سیرو به راه انداخت توضیحاتی ارائه کرد.

انتشار یک ویدئو در فضای مجازی ویدال را در حال بوسه زدن بر لوگوی تیم سابقش یوونتوس نشان می‌داد که این اتفاق خشم هواداران تیم آبی‌و‌مشکی‌پوش شهر میلان را برانگیخت و حتی گلزنی هافبک شیلیایی در دقیقه 12 بازی هم باعث نشد آنها از این موضوع چشم‌پوشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدال 33 ساله پیش از حضور در بارسلونا، بایرن مونیخ و اینتر، 4 فصل برای یوونتوس بازی و با این تیم 4 اسکودتوی متوالی کسب کرد.

او که پس از بازی جزو اولین نفراتی بود که فیلم جشن پیروزی اینتری‌ها را از رختکن در اینستاگرام پخش کرد، درباره ماجرای بوسه زدنش بر لوگوی باشگاه یوونتوس گفت: هرگز قصد نداشتم که لوگوی تیمی دیگر را ببوسم. بوسه‌ام بر لوگوی یوونتوس صرفاً یک نوع ابراز محبت به یکی از برادرانم (جورجو کیلینی) در آن تیم بود که به رشد فوتبال من کمک کرد. من با او چند سال فوق‌العاده را سپری کردم و هنوز هم ما دوست یکدیگر هستیم.

ویدال افزود: به تیمم، هواداران و مردمی که به من برای دفاع از اعتبار و پرافتخارترین شدن تاریخچه این تیم فوق‌العاده اعتماد کرده‌اند احترام می‌گذارم. با جان و دل برای اینتر بازی می‌کنم.

پس از ویدال، نیکولو بارلا دیگر گل اینتری‌ها را هم به ثمر رساند تا آنها با فتح دربی ایتالیا خود را به میلان صدرنشین برسانند و شانس خود را برای کسب اولین قهرمانی‌شان در سری A از سال 2010 افزایش دهند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی آرتورو ویدال اینتر یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر ۱ - ۱ ناپولی

اینتر در مهم‌ترین بازی هفته بیست‌ونهم لیگ ایتالیا میزبان ناپولی بود اما این بازی در نهایت برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دریافت 60 MB

دیگر خبرها

  • حمله ستاره ناپولی به مدافع اینتر: داستان را عوض نکن!
  • سارا سالار کیست و چرا پست جنجالی او درباره «سروش صحت» همه را شوکه کرد؟
  • خلاصه بازی اینتر ۱ - ۱ ناپولی
  • ناپولی ترمز اینتر را کشید
  • رکوردداران شکست‌ناپذیری پیاپی در قرن 21؛ بایرلورکوزن در آستانه عبور از بارسلونا و رئال مادرید!
  • لایک جنجالی مدافع یوونتوس؛ می‌تونی الگری رو پرت کنی بیرون؟ / عکس
  • یوونتوس ۰ - ۰ جنوا/ وقت خداحافظی است آقای آلگری
  • توقف خانگی یوونتوس مقابل جنوا/ تداوم روزهای بد شاگردان آلگری
  • پیروزی لاتسیو، مونزا و تورینو
  • آقای جدی میفرمایید استقلالی است یا پرسپولیسی؟‌ | لحظه ای که مجدزاده برای تیم مورد علاقه اش بوسه می فرستد + فیلم