Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوریه‌ای از انتقال ۷۰ تروریست داعشی به پایگاه آمریکایی «التنف» در جنوب شرق سوریه خبر دادند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع محلی در سوریه امروز (دوشنبه) گفتند که آمریکا ۷۰ تروریست داعشی را از زندان‌های استان «الحسکه» به پایگاه غیر قانونی «التنف» منتقل کرده است.

این منابع به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفتند که آمریکا این تروریست‌ها را از زندان «الثانویه الصناعیه» در شهر الحسکه که در کنترل شبه نظامیان کُرد سوریه است، خارج کرده و به التنف برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاهی که در نزدیکی مرز عراق و اردن قرار گرفته و یکی از اصلی‌ترین مرکز حضور آمریکایی‌ها در سوریه است.

به گفته این منابع، نیرو‌های آمریکایی در التنف، به پشتیبانی و حمایت از تروریست‌ها منطقه پرداخته و به آن‌ها سلاح و تجهیزات می‌دهند و انتقال این تعداد تروریست داعشی برای اجرای برنامه مدنظر آمریکاست.

شبکه المیادین نیز چندی پیش گزارش داد که بالگرد‌های آمریکایی روزانه در چند مرحله زندانیان داعشی را از زندان‌های «غویران» و «الصناعه» در شمال شرق سوریه به پایگاه‌های آمریکا در عراق منتقل می‌کنند.

در پنجم ماه میلادی جاری نیز آمریکا ۱۰ تروریست داعشی را از زندان «کمپ بلغار» در شرق شهر الشدادی و ۵۰ تروریست را نیز از زندان «الثانویه الصناعیه» در الحسکه خارج کرد و به منطقه التنف انتقال داد. منابع آگاه می‌گویند که نظامیان آمریکا با فعال‌سازی دوباره هسته‌های داعش در سوریه برای بقای خود در این کشور و عراق به منظور مبارزه با تروریست‌ها بهانه تراشی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: داعش پایگاه التنف سوریه الحسکه نظامیان آمریکا تروریست داعشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای انفجار در دمشق؛پدافند هوایی سوریه واکنش نشان داد

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری لحظاتی قبل از شنیده شدن صدای انفجارهای جدیدی در دمشق خبر دادند.

در همین راستا، خبرنگار المیادین بامداد سه شنبه در خبری فوری گزارش داد که صدای انفجار مهیب در حومه دمشق شنیده شده است.

منابع خبری گزارش دادند که پدافند هوایی برای مقابله با اهداف متخاصم در حومه دمشق به کار افتاده است.

اطلاعات اولیه حاکی از آن است که صدای چندین انفجار در منطقه القطیفه و یبرود در حومه دمشق شنیده شد.

هنوز منابع رسمی سوریه گزارشی منتشر نکردند.

تجاوزهای هوایی رژیم اسرائیل در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

کد خبر 6058509

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق
  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق؛پدافند هوایی سوریه واکنش نشان داد
  • حمله ارتش سوریه به مقرهای تروریست‌ها در حلب
  • تروریست‌ها در عراق از اشغالگران آمریکایی دستور می‌گیرند
  • حمله غافلگیرانه ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور را منهدم کرد + جزئیات
  • انهدام پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور/ عملیات ارتش سوریه در حومه ادلب و حلب
  • فیلم/ حمله هوایی اسرائیل به پایتخت سوریه
  • حمله اسرائیل به سوریه
  • فعالیت پایگاه‌های انتقال خون‌ آبادان و خرمشهر در ماه رمضان
  • استقرار حشد شعبی در دیالی برای خنثی کردن عملیات داعشی‌ها