Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی این نمایشگاه؛ تارا بهبهانی گفت: این چهاردهمین سال است که نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را به نفع کودکان محک برگزار می‌کنم. امسال به علت کرونا و موانع آن برگزاری نمایشگاه به تاخیر افتاد و تصمیم گرفتیم نمایشگاه را آنلاین و به صورت مجازی برگزار کنیم.

وی افزود: این نمایشگاه بهانه ایست که دست به دست هم دهیم و به کوهای بالای اراج نگاهی بی اندازیم و بیمارستان تخصصی سرطان کودکان را که استوار ایستاده ببینیم و چشمان امیدوار به آینده بیماران کوچکش را دریابیم و کمک کنیم تا مخارج سهمگین بیماریشان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نقاش و پژوهشگر هنر ادامه داد: نقاشان همراه من هم در کنار و همراه شما در این حلقه پیروز و امیدوار اند که امسال هم با روش جدید برگزاری آنلاین بتوانیم گامی در جهت تحقق آرزوها و رویاهایمان، برای دوستان مبتلا به سرطانمان برداریم. دور نیست روزهای روشنی که پیروزی تمام کودکان مبتلا به سرطان را جشن می‌گیریم و واژه سرطان را برای همیشه از فرهنگنامه بیماری‌ها پاک می کنیم.

به گفته بهبهانی، نمایشگاه «من پیروزم» شامل نقاشی‌های ۶۴ هنرمند کودک و نوجوان ۸ تا۱۷ سال  که در قالب ۶۴ تابلوی نقاشی آبرنگ و رنگ روغن نمایش داده می‌شود.

تارا بهبهانی، نقاش و پژوهشگر هنر، ۱۸ سال است در زمینه آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند. بیش از ۶۰۰ هنرجوی کودک و نوجوان را در این سال‌ها در زمینه نقاشی و خلاقیت هنری پرورش داده و و با حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، جوایز متعددی از بی‌ینال‌های مختلف در خارج از کشور گرفته است.

این نمایشگاه ۳ بهمن ۱۳۹۹ بر روی وبسایت موسسه محک و صفحه اینستاگرام قرار می‌گیرد و تا ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها انجمن حمایت از کودکان سرطانی ( محک) هنرهای تجسمی نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی نقاشی هنرهای تجسمی نقاشی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، «امروزِ دیروز» عنوان نمایشگاه آثار بهنام کامرانی با نگاه به بازنمایی و عدم بازنمایی در هنر معاصر است. او میان مدیوم عکس و نقاشی فاصله‌گذاری کرده است. آثار کامرانی در این مجموعه بر پایه‌ عکس‌های قدیمی اما در مسیر و با نتیجه‌ای معاصر خلق شده و در کنار چیدمان و ویدیو به نمایش درمی‌آید.

کامرانی در بخشی از بیانیه این مجموعه نوشته است: «پرسش از نقاشی یا عکاسی؟ پرسش از بازنمایی، از تاریخ، از چهارچوب‌های حاشیه و حاشیه‌بندی. مجموعه‌ «امروزِ دیروز» برای من فراتر از نقاشی یا از آن خودسازی عکس‌های خانوادگی است. سنجیدن ظرفیت‌های نقاشی و تعمق در امکانات پیش کشیدن تصاویر است. بازگشت به دیدنِ دیده شده‌هاست در آلبوم‌هایی از خانواده و دیگران: قدرت پدر در اوج جوانی، زیبایی زنی ناشناس بر چمن‌ها یا میزی چیده شده در حیاط به وقت تابستان و لباس‌ها و ژست‌ها در مکان‌ها».

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز تا تاریخ سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از پل پارک‌وی، رو به روی بانک صنعت و معدن، پلاک ۲۷۹۸، مجموعه آرت‌هال مراجعه کنند.

کد خبر 6086700

دیگر خبرها

  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد