Web Analytics Made Easy - Statcounter

سود تلفیقی گروە صنعتی بارز از شرکت های تابعه شستا از مرز 7000 میلیارد ریال عبور کرده و رکورد بی نظیر رشد 350 درصدی را تا پایان سال جهش تولید به ثبت می رساند و بارز با اراده خلل ناپذیر مدیران و کارکنان آن همچنان بر تارک صنعت تایر ایران طلایه دار تحویل و نوآوری در صنعت تایراست.

به گزارش برنا به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات گروە صنعتی بارز علی اکبر مشرفی، سرپرست گروه صنعتی بارز بیان داشت: در سال جاری و در سال جهش تولید مجموعه گروه با رشد تولید 30 درصدی تا پایان سال بالغ بر 130 هزار تن انواع تایر را وارد عرصه بازار مصرف کرده و فروش تلفیقی تا پایان سال از مرز 47000 میلیارد ریال و سود تلفیقی نیز از مرز 7000 میلیارد ریال عبور کرده و رکورد بی نظیر رشد 350 درصدی را به ثبت می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشرفی از شروع عملیات اجرایی طرح تولید استیل کورد در سیرجان خبر داد و گفت: شروع عملیات اجرایی طرح توسعه 44 هزار تنی کارخانه کرمان و عملی شدن فاز اول این طرح و به تبع آن افزایش ظرفیت 10هزار تنی تا پایان سال، اخذ استانداردهای E-mark، اخذ گرید A از ساپکو، طراحی و تولید تایر پاپهن(wide base ) برای نخستین بار، ارائه هفت محصول جدید به بازار در سال جاری و موارد بی شمار دیگری از افتخارات گروه صنعتی بارز است.

مشرفی به کسالت خود و شدت وخامت حال در طول چندماه اخیر که به بستری شدن یکماهه در بیمارستان و 22 روزه در ICU در کرمان اشاره کرد و گفت:

همزمانی این موضوع با تخلف یکی از مدیران فروش برکنار شده و یکی از کارکنان اسبق ایشان که به برخورد قضایی در چند روز گذشته انجامید موجب انتشار اخبار کذب در برخی از سایت ها و فضای مجازی شد و افرادی فرصت طلب با جملات و واژه های دلخواه و ناپسند در تخریب مجموعه فاخر بارز گوی سبقت گرفتند و اغراض و امیال شخصی و تفسیر به رأی بدبینانه جایگزین واقع نگری شد که اینجانب برای این افراد بخاطر هجمه و تهمت های ناروا از خداوند متعال درخواست بخشش می کنم چرا که ما نگوئیم بد و میل به ناحق نکنیم...

رقم مغلطه بر دفتر دانش نزنیم

سر حق بر ورق شعبده ملحق نکنیم

سرپرست گروە صنعتی بارز گفت: رجاء واثق دارم این هجمه غیرمنصفانه و توام با اغراض خاص به هیچ وجه موجب نا امیدی مجموعه مدیران و کارکنان متعهد و پرتلاش گروه صنعتی بارز نشده و کارکنان گروه عزم شان جزم تر شده و کماکان پرچمدار تولید تایر و نوآوری در کشور خواهند بود.

علی اکبر مشرفی فوق لیسانس مهندسی پلیمر و فارغ التحصیل دانشگاه تهران یکی از بنیانگذاران اصلی و طراح گروه صنعتی بارز در کسوت هیئت مدیره ای بالغ بر 33 سال تلاش بی وقفه در عرصە تولید تایر را در کارنامە کاری خویش دارد.

مجموعه تحت مدیریت ایشان به پشتوانه حمایت های مادی و معنوی شستا و تاپیکو به عنوان سهامداران اصلی در وضعیت فعلی با دارا بودن دو کارخانه در شهرهای کرمان و کردستان بالغ بر 50 درصد تولید داخلی انواع ( سواری ، باری اتوبوسی ، کشاورزی ، راهسازی و ...) را به خود اختصاص داده و طلایه دار نوآوری و تحول در صنعت تایرسازان ایران تلقی می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد صنعت گروە صنعتی بارز گروه صنعتی بارز تا پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان

مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سه رشته داژبال آقایان و بانوان، تنیس روی میز بانوان و شنای آقایان به میزبانی کرمان برگزار شد.

در پایان نتایج زیر حاصل شد:

داژبال آقایان
تیم اول: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان 
تیم دوم: اداره راهداری راور 

داژبال بانوان 
تیم‌اول: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
تیم دوم: مرکز بهداشت زرند 
تیم سوم: آموزش و پرورش سیرجان 

تنیس روی میز انفرادی بانوان
مقام اول: سعیده سهرابیان از دادگستری سیرجان
مقام دوم: سمیه محمدی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان
مقام سوم: لیلی علیزاده آموزش و پرورش زرند 

تنیس روی میز تیمی
مقام اول: آموزش و پرورش زرند 
مقام دوم: آموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام سوم: دادگستری سیرجان

شنای آقایان
رده سنی ٣٠ سال و کمتر 
مقام اول: علیرضا اثنی عشری
مقام دوم: صلاح الدین ضیاالدینی

رده سنی ٣١تا٣٥ سال
 مقام اول: عباس مهاجر

رده سنی ٣٦ تا ٤٠ سال
 مقام اول: محمد حسین پذیرفته
مقام دوم: حمیدرضا حمیدی

رده سنی ٤١ تا ٤٥ سال 
مقام اول: علی رمضانی

رده سنی ٤٦تا ٥٠ سال
 مقام اول: حمیدکاظمی


رده سنی بالای ٥٦ سال
 مقام اول: علیرضا قابلی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • اقدامات خودجوش کارکنان برای پاکسازی محیط نیروگاه برق ری + تصاویر