Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام جم، معین غروب روز سه‌شنبه و پس از یک پیاده‌روی مختصر در جنگل‌ های کردکوی، تلفنی به شاگرد مغازه عطاری گفت در حال بازگشت به خانه است، اما آن شب، هرچه همسر و کودکان دوقلویش منتظرش ماندند، خبری از او نشد. با طولانی شدن غیبت او، پدر معین از هلال‌احمر کردکوی درخواست کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام درخواست کمک او، جست‌وجوها برای یافتن معین آغاز شد. نیروهای عملیاتی و هلال‌احمر، وجب به وجب نقاطی را که معین رفته بود، گشتند و حتی دامنه جست‌وجو را به اطراف محل ناپدید شدن گسترش دادند اما کوچک‌ترین نشانه‌ای از او پیدا نکردند.

جست‌وجوها در شرایطی ادامه داشت که پرونده شکل جنایی به خود گرفت و این بار مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی گلستان وارد میدان شد و با اشاره به پیچیده بودن پرونده ناپدید شدن او گفت: بررسی‌های بسیاری را برای این پرونده انجام داده‌ایم. تمام تلاش‌های اطلاعاتی و پلیسی انجام شده و در تلاش هستیم هرچه زودتر این فرد پیدا شود. امدادگران و حتی‌کوهنوردان حرفه‌ای نیز به جمع جست‌وجوگران قبلی اضافه شدند، اما تلاش‌های آنان نیز راه به جایی نبرد. همه امیدشان را برای یافتن او از دست داده بودند، اما هنوز کورسوی امیدی ته دل پدر معین و همسرش روشن بود. با بی‌نتیجه ماندن جست‌وجوها، سرانجام حسین باقری، رئیس هلال‌احمر کردکوی، به طور رسمی، ۱۲مهر امسال را آخرین روز عملیات جست‌وجو اعلام کرد.

این روند ادامه داشت تا ۲۸دی که رئیس‌کل دادگستری گلستان اعلام کرد، جنازه فردی منتسب به معین شریفی پیدا شده است.

او گفت: ۲۷ دی، خانواده‌ای که به جنگل کردکوی رفته بودند، کفش و یک تلفن همراه پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که بررسی این وسایل نشان داد مربوط به معین شریفی، جوان گمشده کردکویی است.

دادستان کردکوی نیز پس از اطلاع از پیدا شدن این اشیاء و بدون اعلام عمومی، فراخوانی با کمک نیروهای هلال‌احمر و نیروهای محلی برای جست‌وجوی محل یافتن این وسایل صادر کرد و پس از جست‌وجوی دوباره منطقه و کندوکاو زمین، جسد از زمین بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد: جسد در محل کشف کفش و تلفن‌همراه از زیر خاک بیرون کشیده شد و همین موضوع، گمان این که جنازه کشف شده مربوط به معین شریفی باشد را تقویت کرد. برای شناسایی هویت و اعلام نظر قطعی مرگ، کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی هستند.

در حالی‌که رئیس کل دادگستری گلستان مدعی پیدا شدن جسد احتمالی معین از زیر خاک بود، با نعمت‌ا... شریفی، پدر معین تماس گرفتیم تا درباره جزئیات ماجرا از او بپرسیم.

وی در حالی که در بیم و امید زنده بودن پسرش بود، به جام‌جم‌گفت: «این‌که گفته می‌شود جسدی در این محل از زیر خاک پیدا شده، خیر این‌طور نیست. یک گوشی تلفن‌همراه پیدا شده که متعلق به پسرم است، کفش هم پیدا شده که تصور نمی‌کنم متعلق به او باشد.»

پدر معین وضعیت روحی مناسبی نداشت و برای دریافت اطلاعات بیشتر با اوریا طیاری، دختر دایی معین تماس گرفتیم.

او گفت: «با پدرم که از صبح همراه با سایرکوهنوردان به جنگل رفته و در جریان جست‌وجوها قرار دارد، صحبت کردم. به گفته پدرم، زمین کنده نشده و هیچ جسدی هم از زیر خاک پیدا نشده است. تنها چیزی که پیدا شده، یک جمجمه و دندان بوده است. حالا قرار است دی‌ای‌ان گرفته شود و پس از تطبیق آن مشخص می‌شود این جمجمه متعلق به معین است یا خیر. جایی که گوشی معین پیدا شده، محلی است که به سمت جنگل اصلی می‌رود و شوهر عمه‌ام نیز در آن نقطه کندوی زنبور عسل دارد. به پدرم گفتم شما که قبلا آن نقطه را جست‌وجو کرده‌اید، اگر گوشی آنجا بود، آن موقع پیدا می‌کردید. من تصور می‌کنم گوشی را به آن نقطه منتقل کرده‌اند تا ما متوجه شویم این گوشی متعلق به معین است. »

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کردکوی معین شریفی جنگل کردکوی زیر خاک جست وجوها هلال احمر پیدا شده پدر معین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه به گندمکاران برای مبارزه علیه آفت سن گندم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سعید معین، گفت: بنابر آمار تاکنون حدود ۵۰۰ هزار هکتار مبارزه علیه سن گندم انجام شده است.

به گفته او، با توجه به اثر آفت سن گندم در عملکرد تولید پیش بینی می‌شود که سطح مبارزه به یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزارهکتار برسد.

معین ادامه داد: با توجه به آنکه در مواقع بارندگی امکان سم پاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، لذا تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

مدیرکل مبارزه با آفات عمومی حفظ نباتات افزود: با توجه به شیوع آفت سن در مناطق معتدل و سردسیر به کشاورزان توصیه می‌شود که با مشورت کارشناسان حفظ نباتات اقدام به مبارزه کنند.

او با بیان اینکه تاکنون خسارتی به مزارع از حیث آفت سن گندم وارد نشده است، گفت: کشاورزان طی ۲ هفته باقی مانده با انجام سم پاشی به موقع به گونه‌ای عمل کنند که تبدیل آفت سن گندم به پوره به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام کنکور فنی و حرفه‌ای از نیمه دوم اردیبهشت ماه
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • امیدواری پزشک استقلال به بازگشت سریع یامگا
  • حواشی کنسرت جدید معین به روزنامه‌های ترکیه رسید!
  • پایان مصدومیت سردار
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • توصیه به گندمکاران برای مبارزه علیه آفت سن گندم
  • هجوم هواداران بدون بلیت به کنسرت معین در شهر وان (فیلم)