Web Analytics Made Easy - Statcounter

امارات امروز دوشنبه اعلام کرد که موعد اجرای توافق حذف ویزا برای گردشگران اسرائیلی‌ها جهت سفر به این کشور را به دلیل کرونا تا ماه ژوئیه آتی به حالت تعلیق درمی آورد.

 به نقل از روزنامه رأی الیوم، دولت امارات به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اطلاع داد که موعد حذف ویزا برای اسرائیلی‌ها جهت سفر به امارات را به دلیل کرونا به تأخیر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع توافق حذف ویزای ورود اسرائیلی‌ها به امارات تا اول ژوئیه به حالت تعلیق درآمده است.

طی دوره آتی اسرائیلی‌ها برای ورود به امارات باید ویزا داشته باشند. اماراتی‌ها نیز قبل از سفر به اراضی اشغالی باید ویزا داشته باشند.

قرار بود توافق حذف ویزا بین رژیم صهیونیستی و امارات ماه میلادی آتی اجرایی شود. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اسرائیلی ها حذف ویزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم اسرائیل، اعضای بدن شهدای فلسطینی را می‌دزدد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما بخش تصویری میدل ایست آی در مصاحبه‌ای اعلام کرد وزارت بهداشت غزه می‌گوید اسرائیل، اعضای بدن فلسطینی‌های کشته شده را به سرقت می‌برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر اشرف القدره، این اولین بار نیست که ما مطلع می‌شویم اشغالگران اسرائیلی اعضای بدن شهدای (فلسطینی) را جدا می‌سازند و به سرقت می‌برند. آن‌ها این اعضا را به جای دیگری منتقل می‌کنند و سپس اجساد را به نوار غزه می‌آورند و به ساکنان آنجا تحویل می‌دهند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه در این باره که اسرائیلی‌ها با اعضا بدن این شهدا چه می‌کنند؟ گفت: اشغالگران اسرائیلی به هر منطقه و مکانی که وارد می‌شوند دست به کشتار و قتل العام جمعی می‌زنند و سپس این اجساد را به منطقه‌ای نامعلوم در اسرائیل می‌برند و اعضای این اجساد را می‌دزدند؛ و همچنین تحقیقاتی مرتبط با آزمایش‌هایی در خصوص دی. ان. آ؛ و امثال آن انجام می‌دهند. سپس آن‌ها این اجساد را به نوار غزه باز می‌گردانند. اما آن‌ها متاسفانه این اجساد را به صورت متلاشی شده و یا با اعضای به سرقت رفته باز می‌گردانند.

القدره افزود: ممکن است اعضای به سرقت برده شده توسط رژیم اشغالگر فلسطین در تحقیقات علمی و کار‌های دیگری مورد استفاده قرار گیرد. خوب آنچه ما را در خصوص تحویل این اجساد نگران کرده است و باید اسرائیل در خصوص آن در مجامع بین المللی رسوا شود این است که هزاران تن از این اجساد هنوز قابل شناسایی نیستند. ما امروز راجع به ۳۴ هزار جسدی که سخن می‌گوییم آن‌هایی هستند که به بیمارستان منتقل شده اند، اما ما از طرف اسرائیل اجسادی دریافت می‌کنیم که قابل شناسایی نیستند؛ بنابراین ما با شمار اجسادی سرکار داریم که آن‌ها را دریافت می‌کنیم و به خاک می‌سپاریم و ما به عموم اعلام می‌کنیم که ما این اجساد را از اشغالگران یا صلیب سرخ یا دفتر هماهنگی فلسطین دریافت کرده ایم.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: شاید ۸۰ تا صد جسد در هر دفعه دفن می‌شود؛ بنابراین این اجساد بدون نام و نشانشان و بدون این که خانواده‌های آن‌ها بتوانند آن‌ها را شناسایی کنند دفن می‌شوند. با در نظر گرفتن سرنوشت هزاران نفری که مفقود هستند و آن‌هایی که در غزه شهید شده اند این مساله باعث پیچیده‌تر شدن اوضاع در نوار غزه می‌شود؛ بنابراین ما کاملا با شرایط رنج آور و سختی درخصوص فلسطینیان ساکن غزه روبرو هستیم خصوصا زمانی که آن‌ها در مورد سرنوشت فرزندان خود بی خبر هستند. آنها نمی‌دانند فرزندانشان به قتل رسیده اند یا توسط اشغالگران اسیر شده اند؛ بنابراین سازمان‌های بین المللی نخست باید سرنوشت این مفقودان و اسرای اسیر شده به دست اشغالگران اسرائیلی را آشکار کنند و بعد با ایجاد کمیته‌های بین المللی در خصوص جنایات جنگی اشغالگران اسرائیلی تحقیق کنند.

القدره افزود: آنچه رخ داده، در حین انجام جنایات آن ها، مخفی و پوشیده مانده است. معلوم نیست این افراد توسط جوخه مرگ به قتل رسیده اند یا در حین شکنجه یا در حین انجام انواع مختلف جنایات، جان خود را از دست داده اند. اشغالگران این جنایات را در منطقه مسکونی انجام می‌دهند؛ بنابراین کاری که اشغالگران اسرائیلی با گور‌های جمعی انجام می‌دهند هدفش این است این جنایات را مخفی کنند و از عدالت جامعه جهانی فرار کنند. به همین دلیل تلاش‌ها برای کشف گور‌های جمعی تسریع شده است.

دیگر خبرها

  • مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی
  • رژیم اسرائیل، اعضای بدن شهدای فلسطینی را می‌دزدد
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح
  • توافق اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • ۱۰ ضربه بزرگی که اسرائیل از ابتدای جنگ غزه دریافت کرد
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • رئیس رکن اطلاعات ارتش اسرائیل استعفا می‌دهد