Web Analytics Made Easy - Statcounter

پخش زنده چهارمین شب ١٠٠٠ هیئت‌ در روبیکا با بیش از چهار میلیون و ۱۰۰ هزار بار مشاهده مورد استقبال قرار گرفت.

روز یکشنبه ٢٨ دی‌ماه در چهارمین شب پخش زنده برنامه ١٠٠٠ هیئت‌ مذهبی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روبیکا در مجموع بیش از ٢ میلیون و ۴٣٠ هزار تماشای آنلاین و یک میلیون و ٧٢٨ هزار تماشای آفلاین داشت که نشان می‌دهد هر شب تعداد تماشای این برنامه‌ها نسبت به شب قبل روند افزایشی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قالب این پویش که با مشارکت پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق برگزار شد، تمام هیئت‌ها می‌توانستند از امکان پخش زنده مراسم خود در پیام‌رسان روبیکا بهره‌مند شوند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پخش زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد آلومینیوم اراک را در وقت‌های اضافی نیمه دوم شکست بدهد و سه امتیاز شیرین را به اندوخته خود بیفزاید. یکی از اتفاقات جالب این مسابقه حضور نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه اصفهانی در جایگاهی خاص از ورزشگاه فولادشهر بود.

نکیسا به همراه یکی از نزدیکان خود بازی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم را به صورت ایستاده از پشت بام ورزشگاه فولادشهر تماشا کرد. او برخلاف همیشه به جایگاه شیشه‌ای ورزشگاه نرفت و ترجیح داد و دور از افراد شاخصی که به CIP می‌آیند باشد.

مدیرعامل ذوب‌آهن در نهایت از پشت بام نه چندان مجهز ورزشگاه فولادشهر شاهد برد تیمش مقابل آلومینیوم اراک شد. بردی که بعد از 177 روز در فولادشهر برای ذوب‌آهن به دست آمد و بسیاری از فشارهای موجود روی مجموعه این باشگاه و به خصوص نکیسا را برداشت.

دیگر خبرها

  • چراغ دریایی
  • تماشای ماه صورتی آوریل را از دست ندهید
  • فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)
  • صد و پنجاه و چهارمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • سفر 11 ماهه هوادار مغول منچستریونایتد با دوچرخه برای تماشای بازی تیم محبوب
  • چهارمین هاوینگ بیت کوین انجام شد
  • کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند/ جهش «ایلیا؛ جست و جوی قهرمان»
  • سفر به ایران قدیم؛ اولین هواپیمای ایران و سفر استانی احمدشاه (+عکس)