Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی‌اکبر عیسی‌آبادی» روز دوشنبه در خصوص جزئیات این حادثه، گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر سقوط یک فرد از ارتفاع در یکی از محلات شهرستان ساوه نیروهای امدادی و انتظامی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: پس از بررسی های لازم، مشخص شد فرد موردنظر کارگری ۳۶ ساله است که هنگام کار در طبقه چهارم یک ساختمان نیمه‌کاره به طور ناگهانی سقوط کرد و به دلیل شدت مصدومیت جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این مقام قضایی جسد کارگر متوفی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.
عیسی‌آبادی ادامه داد: به منظور سیر مراحل قانونی نیز در مورد این حادثه پرونده‌ای تشکیل و اقدامات لازم در دستور کار است.

شهر ساوه با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر دارای ۲ منطقه شهرداری و ۲۲ محله حاشیه نشین است.

برچسب‌ها ساوه کارگر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه کارگر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ساوه کارگر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو به دره در محور مهران به دهلران ۵ مصدوم برجا گذاشت

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام ساعت ۱۲:١۵ دقیقه امروز دوشنبه ۲۸ اسفندماه در محور مهران به دهلران بعد از روستای چنگوله مبنی بر انحراف سواری کوئیک و سقوط به دره بلافاصله دو تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات پایانه مرزی و شعبه مهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۵ مصدوم داشت که پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، یکی از مصدومین حادثه توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی انتقال و دیگر مصدومین حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

کد خبر 6058310

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید عضو بلادلاین پس از سقوط از ارتفاع/ اخبار WWE
  • سقوط خودرو به دره در محور مهران به دهلران ۵ مصدوم برجا گذاشت
  • سقوط خودرو به دره در محور مهران به دهلران ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه سقوط خودرو در بویراحمد
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • تعداد مصدومان حادثه اتوبوس در پاکدشت به ۳۰ نفر رسید
  • کشته شدن دختر 21 ساله در شلیک اشتباه پلیس / دایی نگار کریمیان : مامور انتظامی اصلا ايست نداد
  • حکم قطعی مرگ ۶ کارگر معدن طزره دامغان؛ 3 سال حبس برای کارفرما
  • سقوط از ارتفاع جان مرد ۴۰ ساله را گرفت
  • حکم قطعی پرونده فوت ۶ کارگر معدن طزره دامغان صادر شد