Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@03:11:36 GMT

تعرفه عوارض 1400 شهرداری تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۳۷۹

تعرفه عوارض 1400 شهرداری تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم در نشست امروز این شورا با اشاره به برآورد اولیه و متمم بودجه سازمان زیباسازی شهرداری قم در سال 1398 اظهار کرد: وصولی این سازمان در سال گذشته، حدود 8 میلیارد و 900 میلیون تومان و هزینه کرد آن هم حدود 9 میلیارد تومان بوده است که نشان می دهد این سازمان با حدود 100 میلیون کسری مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید اخوان ادامه داد: البته در گزارش سازمان حسابرسی درباره این تفریغ بودجه نکاتی هم به عنوان تذکر بیان شده است.

وی درباره تعرفه عوارض و خدمات بهای سال 1400 شهرداری قم نیز خاطر نشان کرد: این تعرفه شامل افزایش، تغییر و الحاق نسبت به سال جاری خواهد بود.

اخوان افزود: ضابطه دریافت عوارض و خدمات بهای شهرداری بر اساس دفترچه ای است که مفاد آن به صورت سالیانه مورد تجدید نظر قرار می گیرد و اکنون نیز این تجدیدنظرها نیازمند تأییدیه اعضای شورای اسلامی شهر برای درج آگهی قانونی آن است.

وی درباره جمع بندی نشست های مختلف درباره این تعرفه بویژه در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اذعان کرد: مقرر شد از سال 1400، قیمت منطقه ای بر اساس اصلاحی ماده 64 قانون مالیات های مستقیم، مبنای برآورد تعرفه عوارض و خدمات بها باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم همچنین بیان داشت: البته برخی تخفیف ها و همچنین برخی عدم افزایش تعرفه ها برای مشاغل آسیب دیده از کرونا هم در این تعرفه گذاری لحاظ شده است.

در پایان گزارش تفریغ بودجه سال 1398 سازمان زیباسازی و همچنین تعرفه عوارض و خدمات بهای سال 1400 شهرداری قم با رأی موافق اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر قم همراه شد.

انتهای پیام/78027

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر مقدس قم شورای اسلامی شهر تفریغ بودجه 98 شهرداری قم سازمان زیباسازی شورای اسلامی شهر عوارض و خدمات تعرفه عوارض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۲۰۰ میلیارد ریالی شهرداری شهر جهانی لالجین ابلاغ شد

ایسنا/همدان شهردار لالجین از ابلاغ بودجه ۱۲۰۰ میلیارد ریالی سال ۱۴۰۳ شهرداری این شهر خبر داد.

سید رضا موسوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:کمتر از ۳۰ درصد از بودجه مصوب معادل ۳۵میلیارد تومان در ردیف هزینه های جاری و بیش از ۷۰ درصد از بودجه معادل ۸۵ میلیارد تومان به اعتبارات عمرانی اختصاص یافته است.

وی افزود:متمم بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ معادل ۷۵۰ میلیارد ریال بوده و لایحه بودجه سال آینده با ۶۰  درصد افزایش معادل ۱۲۰۰ میلیارد ریال در شهرداری تنظیم و تقدیم شورای شهر شد که بعد از تصویب در شورا، به تأیید هیأت تطبیق فرمانداری شهرستان بهار رسید و ابلاغ شد.

شهردار لالجین خاطر نشان کرد: سرانه هزینه‌ای این بودجه برای هر یک از شهروندان شهر جهانی لالجین افزون بر ۸۰ میلیون ریال و در سطح استان، کم نظیر است.

موسوی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سال نو، تخفیف ۳۰ درصدی مصوب شورای اسلامی شهر لالجین بابت عوارض سالیانه را زمینه ساز مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض سالیانه دانست و از شهروندان تقاضا خواست در فرصت باقی مانده تا پایان سال با پرداخت عوارض معوق، سهم خود در عمران و آبادانی شهر را ادا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بودجه ۲۷۰۰ میلیاردی شهرداری گرگان تصویب شد
  • بررسی سه روزه تفریغ بودجه شهرداری مشهد موجب اعتراض اعضای شورای شهر شد
  • دستگاه‌های قضایی و نظارتی به تفریق بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ ورود کنند
  • تعرفه‌های پزشکی به جلسه دولت نرسید/ بدعهدی سازمان برنامه و بودجه
  • تعیین تعرفه های پزشکی ۱۴۰۳
  • تصویب اساسنامه دو سازمان شهرداری تهران در شورا
  • بودجه ۱۲۰۰ میلیارد ریالی شهرداری شهر جهانی لالجین ابلاغ شد
  • عدالت، شفافیت و رعایت وضعیت اقتصادی شهروندان از عوامل اصلی در تصویب بودجه
  • عدالت، شفافیت و رعایت وضعیت اقتصادی شهروندان از عوامل اصلی در تصویب بودجه سال ۱۴۰۳
  • مردم شهرکرد هشت میلیارد تومان عوارض پرداخت کردند