Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت‌: نیرو‌های مسلح ایران برای پاسخ به تمامی تهدیدات کاملاً آماده هستند و در اوج آمادگی به سر می‌برند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره پرواز دو هواپیمای «بی 52 » در منطقه اظهار داشت: پرواز این هواپیماها ارزش عملیاتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: در یک ماه گذشته ناو هواپیمابر، ناو بالگردبر و زیرسطحی «جورجیا» از منطقه خلیج فارس خارج شده و در شعاع بیش از هزار کیلومتری از سواحل ایران قرار گرفته‌اند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: مجموعه اقدامات دشمن که آن را نمایش قدرت نام گذشته‌اند، نشان‌دهنده این است که نسبت به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دچار ترس و واهمه هستند. 

سرلشکر باقری تأکید کرد: نیرو‌های مسلح ایران با وجود علم به اینکه دشمن به دلیل قدرت بازدارندگی کشورمان قادر به انجام کاری نیست، اما برای پاسخ به تمامی این تهدیدات کاملاً آماده هستند و در اوج آمادگی به سر می‌برند.

وی با اشاره به رزمایش‌های اخیر نیرو‌های مسلح گفت: طی 20 روز گذشته بیش از 10 مورد رزمایش عملیاتی در زمین، هوا و دریا در عرصه‌های پدافندی، پهپادی و همچنین موشکی داشتیم که نشان‌دهنده آمادگی بسیار زیاد نیرو‌های مسلح برای دفاع از امنیت و منافع ملی کشور است و این آمادگی همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین در خصوص فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: این مجموعه مسئولیت سنگینی در تبیین ویژگی‌های دفاع مقدس و تاریخ ایثار و فداکاری ملت ایران برعهده دارد و باید با ایثار، مجاهدت و تلاش، آثار دفاع مقدس را حفظ کند و در نشر آن‌ها بکوشد.

سرلشکر باقری افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر حرکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رو به رشد و توسعه بوده و با تلاش‌های صورت گرفته، امسال هشت موزه در استان‌های مختلف افتتاح شده و بقیه موزه‌ها هم در حال ساخت است.

وی با اشاره به توسعه تولید آثار مکتوب دفاع مقدس، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، امروز تولید آثار مکتوب نسبت به پنج سال گذشته 30 برابر شده و چاپ کتب دفاع مقدس از چهار و نیم درصد به 19 درصد افزایش یافته است؛ همچنین در حوزه‌های سینما، تئاتر و انیمیشن رشد چشمگیری اتفاق افتاده است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه نیرو‌های مسلح اعتبارات قابل توجهی برای امورات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اختیار ندارند، خاطرنشان کرد: عمده این اقدامات با کمک مردم و دستگاه‌های مختلف پیش می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار باقری اخبار نظامی ستاد کل نیروهای مسلح سردار باقری اخبار نظامی ستاد کل نیروهای مسلح بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس رئیس ستاد کل نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید تله‌فیلم «حارس» در آذربایجان غربی با محوریت شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به برپایی دومین کنگره ملی یادبود ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی که در سال ۱۴۰۴ در ارومیه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های جانبی متنوعی در قالب این کنگره تدارک دیده شده که یکی از مهم‌ترین اقدامات تولید تله‌فیلم «حارس» است.

وی ادامه داد: این تله‌فیلم بلند غیرسینمایی با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم برای عرضه در نمایش خانگی تولید شده است، که مرحله فیلم‌برداری خاتمه یافته و مراحل تدوین و اخذ مجوز برای پخش نیز طی شده است.

یوسفی با بیان اینکه کمال حاج‌دینی مقدم کارگردان و عباس صفاعلی مهدی خلجانی تهیه کننده این فیلم هستند، اضافه کرد: این فیلم در ژانر جنگی به مدت ۸۵ دقیقه تولید شده است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز امیدواری برای استقبال مردم از این تله‌فیلم، اضافه کرد: تلاش شده است از کادر فنی مجرب و توانمند در عین حال متعهد برای تولید این تله فیلم بهره گرفته شود.

دیگر خبرها

  • تولید تله‌فیلم «حارس» در آذربایجان غربی با محوریت شهدا
  • وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد
  • سرلشکر باقری: مقاومت مردم غزه زیر شدیدترین حملات صهیونیست‌ها بیانگر قدرت بالای مقاومت است | وزیر دفاع سوریه: بعد از عملیات طوفان الاقصی جهان تغییر کرد
  • دیدار وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • حضور نظامی آمریکا در سوریه اشغال گرایانه، غیرقانونی و غیر موجه است
  • سرلشکر باقری مطرح کرد: تفاهم ستادکل نیروهای مسلح با دولت برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی
  • اعلام فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی استان فارس
  • سرلشکر باقری روند ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی را تشریح کرد
  • بازدید بیش از ۴ میلیون زائر راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس