Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دومین نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل خوزستان بر هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در زمینه تعیین حریم سواحل و بهره‌گیری از منابع آبی برای رونق فرصت‌های اشتغال پایدار تأکید شد.

عادل دریس مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) در حاشیه نشست‌ کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل خوزستان به خبرنگار ما گفت: در این نشست علاوه بر پیگیری مصوبات نشست‌های قبل، بر اهمیت تعیین حد مبنا و حریم سواحل خوزستان با هدف اجرای کامل طرح جامع ICZM تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با اشاره به توانمندی سواحل خوزستان در ایجاد فرصت‌های اشتغال در حوزه‌های گردشگری دریایی و پرورش آبزیان افزود: با توجه به اینکه انجام طرح‌های مطالعاتی پیش از آغاز مراحل اجرایی آن اهمیت بسزایی دارد، در این نشست از دستگاه‌های ذیربط در حوزه‌های گردشگری، منابع طبیعی و حاکمیتی خواسته شد که بررسی‌های لازم و مطالعات کارشناسی به منظور تسریع در انجام طرح‌های مذکور به عمل آورند.

براساس این گزارش؛ در دومین نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان خوزستان که با حضور معاون عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد، بر لزوم اخذ مجوز‌های ساخت و ساز فعالیت از این اداره کل به عنوان مرجع دریایی کشور در استان خوزستان تأکید دوباره شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال پایدار سواحل و منابع آبی سواحل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های فرهنگی و رفاهی در سواحل استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در آستان مقدس امام‌زاده قاسم بوشهر اظهار کرد: باید نسبت به برنامه فرهنگی توجه ویژه شود چراکه اگر امور فرهنگی مدیریت نشود شرایط ما را مدیریت خواهد کرد و سبب بروز مشکلات و ناهنجاری‌های مختلف می‌شود.

وی با قدردانی از دستگاه‌های مختلف در توجه به طرح‌های فرهنگی و تقویت زیرساخت‌ها افزود: بسیاری از دستگاه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و اجرایی استان بوشهر در عرصه طرح‌های فرهنگی خوب عمل کرده‌اند که جای قدردانی دارد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه موضوع فرهنگ اسلامی به عنوان یک رسالت اصلی باید با جدیت دنبال شود خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی، مساجد، مراکز دینی، فرهنگی، حوزه‌های علمیه، روحانیت و همه آحاد مردم در عرصه فرهنگی به ویژه در ایام نوروز باید کمک کنند چراکه تقویت زیرساخت‌های فرهنگی نیاز به عزم عمومی دارد.

وی با اشاره به نقش مهم این شورا در عرصه‌های مدیریت فرهنگی و اجرا طرح‌های زیرساختی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر از موفق‌ترین نهادها در سطح کشور معرفی شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم اضافه کرد: این استان از نقاط مهم گردشگرپذیر است و آمار مسافران نشان از جاذبه‌های گردشگری استان و یکی از مقاصد مسافرت مردم از نقاط مختلف به ویژه در ایام تعطیلات نوروز، استان بوشهر است.

لزوم توجه به مدیریت فرهنگی در نوروز

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر توجه به مدیریت فرهنگی در ایام تعطیلات نوروزی گفت: سفر گردشگران به استان بوشهر یک فرصت مهم در راستای توسعه استان محسوب می‌شود و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و رفاهی یک ضرورت است.

وی ادامه داد: اگر شرایط فرهنگی درست مدیریت نشود ضمن اینکه به یک معضل تبدیل می‌شود جامعه را مدیریت می‌کند.

امام جمعه بوشهر سواحل استان بوشهر را هدف مسافران در ایام تعطیلات نوروزی دانست و بیان کرد: آمارها نشان می‌دهد بیشتر مسافران سواحل استان بوشهر از جمله بوشهر، دیلم، گناوه، کنگان، عسلویه و سواحل تنگستان برای مسافرت انتخاب می‌کنند که لازم است زیرساخت‌های فرهنگی و رفاهی تقویت شود.

ساماندهی سواحل

صفایی‌بوشهری با تأکید بر توجه به ساماندهی سواحل خاطرنشان کرد: پیشگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در ایام تعطیلات نوروز باید در دستور کار همگان به ویژه دستگاه‌های ذیربط با مشارکت گروه‌های مردمی قرار بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر این استان را در عرصه فرهنگ قرآنی در کشور ممتاز دانست و تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان که همزمان با ایام تعطیلات نوروز شده باید ظرفیت‌های فرهنگی تقویت شود تا فرهنگ دینی و انقلابی مردم استان بوشهر صدمه نبیند.

کد خبر 6056365

دیگر خبرها

  • ارتقای سیستم مدیریت کیفیت بیمارستان‌ها برای جلب رضایت بیماران
  • بالا بردن کیفیت مدیریت بیمارستان‌ها برای جلب رضایت بیماران
  • بالا بردن کیفیت مدیریت بیمارستان ها برای جلب رضایت بیماران
  • برگزاری نشست شورای مدیریت بحران خوزستان
  • آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران بوشهر
  • ایجاد ۱۱ هزار غرفه برای فروش در تهران
  • برگزاری نشست مدیریت بحران خوزستان
  • برگزاری نشست مدیریت بحران شرکت آب جنوب شرق
  • برگزاری جلسه شورای زکات و صدقات شهرستان اردکان
  • زیرساخت‌های فرهنگی و رفاهی در سواحل استان بوشهر تقویت شود