Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانپور مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی شازند در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   گفت: طرح توسعه این واحد با بیشترین بهره گیری از توان تخصصی شرکت‌های سازنده تجهیزات انرژی مثل ماشین سازی و گاز انجام شده و برای بهره‌برداری، تعمیر و نگهداری و ساخت تجهیزات مورد نیاز این صنعت دیگر نیاز به کشور خارجی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانپورافزود: اجرای طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی شازند بزرگترین طرح ایرانی بنزین سازی از نفت خام در کشور است که با وجود اعمال شدیدترین تحریم انجام شد.

او اضافه کرد: علاوه بر بنزین یورو ۴ روزانه ۱۲ میلیون لیتر نفت گاز/ گازوئیل ۳ میلیون لیتر سوخت جت و محصولات متنوع دیگری مثل نفت سفید، سوخت کشتی، پروپروپیلن، گاز مایع و نرمال هگزان در این پالایشگاه تولید می‌شود.

مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی شازند بیان کرد: پس از اجرای طرح توسعه این واحد، با افزایش ظرفیت مصرف نفت خام پالایشگاه از روزانه ۱۸۰به ۲۵۰ هزار بشکه تولید بنزین در این واحد به ۴ برابر افزایش یافته و در حال حاضر با تولید روزانه ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین ۱۷ درصد بنزین تولید کشور در پالایشگاه امام خمینی شازند تولید می‌شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پالایشگاه شازند صنایع استان مرکزی پالایشگاه امام خمینی شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان شازند یکی از قطب های تولید ماهیان سردابی در استان

رستمی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شازند گفت: شهرستان شازند با توجه به اینکه به لحاظ اقلیمی و آب و هوایی جز شهرستان‌های پربارش استان مرکزی است و به طور متوسط ۴۵۰ میلی‌متر بارندگی سالیانه، منابع آبی خیلی خوب و مناسبی برخوردار هست در این شهرستان پرورش ماهیان سردابی رونق بسیار خوبی دارد .

در حال حاضر ۱۹ واحد پرورش ماهیان سردابی در سطح شهرستان فعال هستند که سالیانه به طور متوسط ۱۳۰۰تن تولید ماهیان سردابی دارند.

یکی از مجموعه های جدید و تاسیس و مدرن و پر ظرفیت ما همین مجموعه است که با تولید سالیانه ۲۰۰ تن ماهی سردابی و همچنین تولید بچه ماهی یکی از قطب‌های تولید ماهیان سردابی در سطح استان مرکزی است.

این مجموعه در دوسال گذشته کار خود را شروع کرده و در سال جاری به بهره برداری رسیده است و درحال حاضر با ظرفیت کامل در حال فعالیت است.

ضمن اینکه یکی از مجموعه‌هایی است که در آن کارآفرینی هم مدنظر بوده است.

دیگر خبرها

  • بار بحران سومدیریت در مصرف بر دوش پالایش نفت بندرعباس
  • شهرستان شازند یکی از قطب های تولید ماهیان سردابی در استان
  • کاهش ۴۸ درصدی واردات غلات از بندر امام خمینی (ره)
  • افزایش تولید داخلی و کاهش واردات غلات از بندر امام خمینی
  • پالایشگاه اصفهان با ریل ذوب‌آهن به راه‌آهن سراسری کشور متصل می‌شود
  • صدور بیش از ۴ هزار مجوز پرواز خارجی در ایام نوروز
  • میانگین تاخیر پرواز‌های خارجی در فرودگاه امام خمینی به زیر ۲۰ دقیقه رسید
  • صادرات نفت روسیه افزایش می‌یابد
  • پالایشگاه اصفهان با ریل ملی به راه‌آهن متصل می‌شود
  • پالایشگاه اصفهان با ریل ملی به راه‌آهن سراسری متصل می‌شود