Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن اشاره به وضعیت شهرهای کرونایی کشور، آمار شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، مطابق معمول روزهای گذشته در ارتباط زنده خبری، به ارائه تازه ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره ع تقسیم بندی شهرهای کرونایی کشور، گفت: همچنان ۱۰ شهر قرمز رنگ در استان مازندران قرار دارند و مابقی شهرها در وضعیت نارنجی، زرد و آبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان این مطلب که از دیروز تا امروز ۵ هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند، افزود: مجموع بیماران به یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۸۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۵۶ هزار و ۸۸۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: تا کنون یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۴۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

به گفته لاری، ۴۳۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید بیماری و تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

وی افزود: تا کنون ۸ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی تهران سلامت وزارت بهداشت سخنگوی وزارت بهداشت سیما سادات لاری ویروس کرونا آمار کرونا آمار مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا را محکوم کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا در نوار غزه و اشغال آن و جنایات مرتکب شده توسط نظامیان این رژیم علیه کادر درمان و بیماران و مجروحان این بیمارستان را شدیدا محکوم کرد.

کنعانی گفت: متاسفانه این اولین بار نیست که دنیا شاهد این واقعیت تلخ است که رژیم صهیونیستی با نقض فاحش همه قوانین و مقررات بین‌المللی، مرتکب حمله به بیمارستان، کشتار، ضرب و جرح و یا اسارت کادر درمان، بیماران و مجروحان شده و بدیهی‌ترین اصول انسانی و حقوق بشردوستانه بین‌المللی را نقض کرده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: در طول هفتاد و چند سال گذشته، اشغالگری، ترور، خشونت، اسارت و جنایت شاکله اصلی ساختار قدرت و سیاست رژیم صهیونیستی بوده و در طول قریب به ۶ ماه گذشته همه این موارد بعلاوه اقدام به نسل‌کُشی در برنامه عملیاتی این رژیم در نوار غزه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: آنچه در سال‌های نه چندان دور در اردوگاه‌های صبرا و شتیلا و در قانا و ضاحیه لبنان گذشت و آنچه اکنون در نوار غزه می‌گذرد، تنها بخش کوچکی از کارنامه سیاه صهیونیست‌هاست که نه تنها با واکنش درخوری از سوی جامعه جهانی روبرو نگردید، بلکه حمایت برخی کشور‌های شناخته شده غربی، زمینه افزایش خشونت و جنایت صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم و تحت اشغال فلسطین را فراهم ساخته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: در ماه‌های اخیر که ماشین نسل‌کُشی صهیونیست‌ها از هیچ اقدام سبوعانه‌ای علیه مردم بیگناه فلسطین در بزرگترین زندان بدون سقف جهان فروگذار نکرده است، بیمارستانها، مراکز درمانی و کادر درمان به عنوان اهداف نظامی مورد حمله وحشیانه قرار گرفته اند.

وی افزود: تراژدی دردناک ماه‌های اخیر در غزه در حالی در مقابل چشم همه جهانیان در حال رقم خوردن است که در همه جنگ‌ها و منازعات، بیمارستان‌ها و بیماران مورد حمایت قوانین و مقررات بین‌المللی بوده و غیر قابل مجازات و تعرض تعریف و اعلام شده‌اند. با این حال در میان بهت جهانیان، بیمارستان شفا در غزه برای چندمین بار مورد حمله ارتش تروریستی رژیم اسرائیل و کادر درمان و بیماران و مجروحان آن مورد قتل و ربایش قرار گرفتند.

کنعانی با یادآوری مجدد مسئولیت جامعه جهانی در قبال وضعیت دردناک فلسطین خاصه نوار غزه، یک بار دیگر از سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان خواست به وظیفه و مسئولیت بین‌المللی خود در پیشگیری از تداوم جنایات جنگی رژیم اسرائیل جامه عمل بپوشانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا را محکوم کرد
  • ایران حمله اسراییل به بیمارستان شفا در غزه را محکوم کرد
  • واکنش ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه
  • ‍ افزایش ۱۸ درصدی شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در سبزوار
  • هزار و ۷۰۰ بیمار کلیوی با کمک خیرین از چرخه دیالیز خارج شدند
  • دلایل کاهش گوشت قرمز؛ وزارت جهاد: بهار مشکل گوشت رفع می‌شود
  • گازگرفتگی در خودرو جان همراهان بیمار را گرفت
  • در ایام نوروز همه داروخانه‌های شبانه‌روزی دایر هستند/ انواع خدمات درمانی برای بیماران اورژانسی
  • وضعیت قرمز ذخایر خونی در لرستان
  • وضعیت مراکز درمانی خصوصی در تعطیلات نوروزی