Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ضمن اعلام شعار محوری و عناوین ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۳۹۹ بیان کرد: شعار محوری ایام الله فجر سال جاری عبارت خواهد بود «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» است.

خبرگزاری میزان - نصرت الله لطفی شعار محوری و عناوین ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ایام الله دهه‌فجر، طلیعه پیروزی مستضعفان بر مستکبرین، حاکمیت الهی و خاستگاه انقلاب اسلامی است که زنده نگه داشتن با طراوت و بزرگداشت این مناسبت مهم با عظمت هرچه تمام‌تر به عنوان مظهر اقتدار ملت ایران، مردسالاری دینی و پشتوانه مردمی نظام مقدس اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد، بزرگداشت ایام الله دهه‌فجر به مثابه عید اسلامی بزرگ با حضور آگاهانه و پرشور آحاد امت حزب الله متدین، فهیم و با بصیرت در صحنه و نقش آفرینی مردمی همانند دیگر مراسم و اعیاد مذهبی آثار و برکاتی بس گرانبها و ارزشمندی را در زنده نگه داشتن روحیه انقلابی و ایجاد انگیزه مضاعف، انسجام و خودباوری در بین نیرو‌های متدین انقلابی و متقابلاً ایجاد یأس و شکست توطئه‌های نظام سلطه و در رأس آن آمریکای جهانخوار را در پی خواهد داشت که از ویژگی‌های ایام الله دهه فجر سال جاری تقارن آن با ایام ولادت با سعادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: از جمله اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تعیین شعار محوری ایام الله دهه مبارک فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است که با در نظر گرفتن رشد و نمو مایه مباهات و پیشرفت و ترقی‌های افتخار‌آمیز نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله و سلم)، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، شعار محوری ایام الله فجر سال جاری عبارت خواهد بود «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» و از همین منظر، اقدام بعدی تعیین عناوین اختصاصی ایام الله دهه فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن بر مبنای اهداف، سیاست‌ها و راهبرد‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به منظور محور و چارچوب فعالیت‌های هر روز از ایام در حوزه تبیین، مراسم، بیان دستاوردها، روشنگری و پاسخ به شبهات و فعالیت‌های میدانی است که عناوین ایام الله دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عبارتند از:

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ انقلاب اسلامی، امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)، عبدصالح خدا، احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم)

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، جهش تولید

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ انقلاب اسلامی، جوان ایرانی، امید و خودباوری، پیشرفت علمی

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ انقلاب اسلامی، سیره فاطمی، منزلت زن، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی، کرامت انسانی، ایثار و شهادت طلبی

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ انقلاب اسلامی، قرآن و معنویت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، امت ولایی، تمدن نوین اسلامی

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح جهادی، اقتدار و صلابت، امنیت پایدار

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ انقلاب اسلامی، بسیج فداکار، خدمت مؤمنانه، مدافعان سلامت

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، جبهه مقاومت، استکبارستیزی

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ انقلاب اسلامی، یوم الله ۲۲ بهمن، عید بزرگ اسلامی، سر‌آغاز حکومت الله بر جهان

بیشتر بخوانید: لطفی: خودباوری و اعتماد به جوانان راه‌حل خنثی‌سازی تحریم‌هاست

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نصرت الله لطفی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اسلامی ۱۳۹۹ شعار محوری ۱۳۹۹ ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب جدیدی درباره رهبر انقلاب در بازار کتاب

ویرایش جدید کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)» منتشر شد.

به گزارش مشرق، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ویرایش جدید کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظله‌العالی)» از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در سال‌های قبل از انقلاب و در دوران مبارزه برای شکل‌گیری حکومت اسلامی و همچنین پس از پیروزی نهضت اسلامی مردم ایران، برگزاری جلسات تبیین و تفسیر آیاتی از قرآن کریم بوده است.

آنچه در این کتاب آمده تلاشی است برای تبیین روش و گرایش و نیز استخراج مبانی، قواعد و ویژگی‌های تفسیری ایشان که از بررسی تفسیر سوره‌ برائت، به دست آمده است. همچنین موردپژوهی و ارائه‌ نمونه‌های عینی ذیل هر مبنا و قاعده‌ تفسیری، از ویژگی‌های متمایز این نوشتار است که بر کارآمدی و سودمندی آن افزوده است.

کتاب حاضر، یک نوبت در سال ۱۳۹۳ با عنوان «مروری بر مبانی، روش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در تفسیر سوره‌ برائت چاپ شده بود و اکنون با بسط مطالب، ارائه‌ دلایل، شواهد و نمونه‌های بیشتر در مباحث و توسعه‌ی عناوین، گسترش یافته و با حجم بیش از دو برابر، در قالب اثری مستقل با ۳۱۲ صفحه در اختیار پژوهندگان علوم قرآنی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است تاکنون ۱۰ عنوان از تفاسیر رهبر معظم انقلاب از سوره‌های صف، منافقون، حمد، حشر، جمعه، بقره، تغابن، مجادله، ممتحنه و برائت توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده و تفسیر سوره‌های ملک و طلاق نیز در آینده منتشر خواهند شد.

کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی)» در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فروردین ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نقش محوری خانواده و آموزش در شخصیت‌سازی مسلمانان
  • آیت‌الله صدیقی در محکمه افکار عمومی
  • رهبری یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت ایران است
  • گزارش اوجی از دستاوردهای یکساله صنعت نفت در نشست هیئت وزیران
  • شعار حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کتاب جدیدی درباره رهبر انقلاب در بازار کتاب
  • انتشار ویرایش جدید کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای»
  • نصب ۲ هزار پرچم با شعار «شهر رمضان، شهر زندگی» در شهر اصفهان
  • حوزه باید برخی از دوگانگی‌های جامعه را جمع کند
  • آیت‌الله اعرافی: حوزه باید برخی از دوگانگی‌های جامعه را جمع کند