Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت کافه رستوران متخلفی که با گماشتن نگهبان قلابی اقدام به عرضه قلیان به مشتریان می کرد شناسایی و پلمب شد.

برپایه این گزارش،شامگاه بیست و هفتم دی ماه، مأموران نظارات بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران خبری مبنی بر عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عرضه و استعمال قلیان در کافه رستورانی در حوالی خیابان نواب، دریافت کردند و برای بررسی موضوع یک تیم از ماموران این پلیس به نشانی اعلامی مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماموران در لحظه ورود به پاساژ با فردی برخورد کرده که خود را از عوامل حراست پاساژ معرفی کرده و قصد گمراه کردن ماموران را داشت تا متصدی واحد صنفی بتواند درب ورودی واحد صنفی خود را بسته و از حضور ماموران جلوگیری کند که با تیز هوشی ماموران و استعلام از مدیریت پاساژ هویت وی فاش و دستگیر شد.

گفتنی است، طی بازدید از واحد صنفی مشخص شد متصدی کافه رستوران بدون توجه به پروتکل های بهداشتی، اقدام به عرضه قلیان در محیطی کاملا بسته نموده و سلامت جامعه و شهروندان عزیز را به مخاطره انداخته است.

در ادامه نتیجه بازدید انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متصدی واحد صنفی متخلف اخذ و با دستور قضائی کافه رستوران پلمب شد.

گفتنی است، با پلمب کافه رستوران هر دو متهم متخلف برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر پلمپ رستوران کافه رستوران کافه رستوران واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ واحد صنفی متخلف همدان در ماه مبارک رمضان پلمب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ارغوان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنا بر اعلام فراجا هر واحد صنفی سرو غذا با دریافت مجوز می‌تواند در ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید نوروز فعالیت کند اظهار کرد: واحدهای صنفی که متقاضی سرو غذا در ماه مبارک رمضان و عید نوروز جهت ارائه خدمات به مسافران هستند با دریافت مجوز و نصب بنر می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات به فعالیت بپردازند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای مشخص شدن واحدهای صنفی مجوز دار برای سرو غذا انجام شده است افزود: سرکشی و بازرسی از واحدهای صنفی به منظور جلوگیری از عدول از قانون به صورت مرتب انجام می‌شود.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف و بازار همدان تصریح کرد: تا کنون ۳۵ واحد صنفی متخلف پلمب شده است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی تأکید کرد: اکثر واحدهای صنفی دارالمجاهدین همدان افراد مؤمن و معتقد هستند و حرمت ماه مبارک رمضان را نگاه می‌دارند.

ارغوان با بیان اینکه اصناف و بازاریان همدان همواره یار و یاور مراجع و از مومنانی واقعی با پیشینه انقلابی هستند تصریح کرد: نباید غیر منصفانه بازار و واحدهای صنفی را مورد اتهام قرار داد.

وی تأکید کرد: واحدهای صنفی با نصب اقلام تبلیغی وظیفه خطیر امر به معروف و نهی از منکر را انجام می‌دهند و مردم روزه دار و مؤمن و انقلابی همدان نیز همواره و در طول تاریخ حرمت ماه مبارک رمضان را نگاه داشتند.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف و بازار همدان تصریح کرد: برخی از افراد که مغرضانه بر طبل توخالی روزه خواری می‌دمند در واقع به مردم مؤمن همدان اهانت می‌کنند چرا که آنها همواره حرمت این ماه را نگاه داشتند.

کد خبر 6058345

دیگر خبرها

  • ۳۵ واحد صنفی متخلف همدان در ماه مبارک رمضان پلمب شدند
  • فعالیت ۵۰ رستوران در مشهد در روز طی ماه مبارک رمضان
  • ۳۵ واحد صنفی متخلف در همدان پلمب شد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در اراک
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در دزفول
  • فعالیت ۵۰ رستوران در مشهد در طول روز طی ماه مبارک رمضان
  • پلمب ۶ کافی شاپ متخلف درشیروان
  • برخورد با واحدهای مختلف عرضه کننده قلیان در ماه مبارک رمضان
  • ۳ واحد‌صنفی متخلف در اسفراین پلمب شد
  • پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در بوانات