Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنتاگون درخواست دونالد ترامپ برای خروجش از واشنگتن با بدرقه‌ای به سبک نظامی و انبوهی از هواداران را رد کرد.

به نقل از دیلی‌میل، ترامپ با وجود کاهش حمایت در میان جمهوری‌خواهان میانه‌رو در پی حمله به کنگره که اوایل این ماه اتفاق افتاد، خواهان یک خداحافظی پرزرق و برق است- که با توجه به  حرارتی که وی در دوره ریاست جمهوری خود نشان داد، بی‌راه هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی که در مورد این مسأله با ترامپ صحبت کرده، به سی‌ان‌ان گفت: رئیس جمهور می‌خواست خروجش از واشنگتن با بدرقه‌ای به سبک نظامی و انبوهی از هواداران همراه باشد. دو مقام ارشد نظامی نیز به Defense One گفتند هیچ خداحافظی نظامی برای فرمانده کل برنامه‌ریزی نشده است.

ترامپ غالباً در طول ریاست جمهوری خود از رژه‌های نظامی به عنوان ابزاری برای نمایش قدرت آمریکا استفاده کرده است. وی سرانجام میزبانی یکی از این رژه‌های پرهزینه را در روز استقلال آمریکا در سال ۲۰۱۹ بر عهده داشت.

مشخص نیست ترامپ خواهان این بوده که رژه خداحافظی در کاخ سفید، پایگاه مشترک اندروز یا مقصد نهایی‌اش در پالم بیچ برگزار شود، اما حالا که پنتاگون اعلام کرده در هر صورت رژه‌ای برگزار نخواهد کرد، این موضوع بحث‌برانگیز شده است.

ظهر چهارشنبه، ۲۰ ژانویه که دوره ترامپ به صورت رسمی به پایان می‌رسد، انتظار می‌رود وی در مارالاگو در فلوریدای جنوبی یا مشغول گلف بازی کردن در زمین گلف مجاور خود باشد.

با این وجود، رئیس جمهور در هیچ یک از رویدادهای سنتی پایان دوره شرکت نخواهد کرد.

مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا نیز به خاطر هرج و مرجی که ۶ ژانویه (۱۷ دی) در کنگره آمریکا رخ داد، به روی عموم بسته است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف و تمجید ترامپ از کیم جونگ اون

پایگاه خبری پراودا به نقل از کانال تلگرامی «دیسمیرونوف ۱۷۵» اظهاراتی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور درباره کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی منتشر کرد.

در این پیام تلگرامی، روزنامه نگاران صحبت‌های ترامپ درباره کیم جونگ اون را شنیدند که می‌گفت «او رئیس کشور است و منظورم این است که او یک رئیس قوی است. وقتی او صحبت می‌کند، مردمش با دقت گوش می‌دهند. من از مردمم می‌خواهم همین کار را بکنند.»

این موضوع هنوز در رسانه‌های رسمی آمریکا منتشر نشده است. 

دونالد ترامپ، رئیس جمهورپیشین آمریکا با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ژوئن سال ۲۰۱۹ دیدار کرد. این دیدار در جایی غیر از خاک آمریکا و در کشور سنگاپور انجام شد. رئیس جمهور آمریکا در حضور خبرنگاران از دیدار با رهبر کره شمالی ابراز خرسندی کرد.

دیدار ترامپ و کیم جونگ اون در حالی برگزار شد که پیشتر دولت آمریکا اعلام کرده بود هرگز کره شمالیِ دارای سلاح هسته‌ای را نخواهد پذیرفت. ترامپ پس از این دیدار بار‌ها رهبر کره شمالی را ستایش کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • درخواست نیجر از آمریکا برای ارائه یک جدول زمانی برای خروج نیرو‌های خود از منطقه آگادز
  • پنتاگون: نگرانی خود نسبت به روابط نیجر با ایران را به این کشور اعلام کردیم
  • تعریف و تمجید ترامپ از کیم جونگ اون
  • نگران روابط نیجر با ایران هستیم
  • نگرانی پنتاگون از سطح روابط نیجر با ایران
  • پنتاگون: درباره سطح روابط نیجر با ایران و روسیه ابراز نگرانی کرده ایم
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟
  • چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز خواهد شد؟
  • ترامپ: اوکراین باید بدهی ما را بپردازد
  • درخواست کاخ سفید از کنگره برای پایان تحقیقات استیضاح بایدن