Web Analytics Made Easy - Statcounter

به ‌گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، این تصمیم در پی درخواست وزارت جهاد کشاورزی در زمینه افزایش مهلت استمهال پرداخت مابه التفاوت ارزی برای انجمن واردکنندگان دارو، افزودنی و مواد بیولوژیک دامی بوده است.

بر این اساس مقرر شد که برای آن دسته از نهاده ها و مواد اولیه تولید بخش کشاورزی از قبیل مواد اولیه تولیدی دارو، واکسن، مواد افزودنی مورد نیاز صنعت دام و طیور و آبزیان کشور، سموم، کود و عوامل تولیدی محصولات کشاورزی که گروه کالایی آنها از ۱ به ۲ تغییر یافته، مهلت پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز از ۶ ماه به یک سال افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تسهیل و کمک به تامین ارز نهاده‌های پایه و واسطه بخش کشاورزی از دیگر اهداف این تصمیم‌گیری بوده است.
به گزارش ایرنا، تصمیم های ستاد تنظیم بازار و در چارچوب اجرای مصوبه های ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، همه فرآیندهای مرتبط با تولید و عرضه گوشت مرغ، از تامین نهاده تا تولید و عرضه به عمده‌فروشی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است و همه دستگاه‌های عضو کارگروه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف مکلف به همکاری شده اند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت گیاهان دارویی کشاورزی قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت گیاهان دارویی کشاورزی قیمت کالا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ورود ‌جدی‌تر وزارت کشاورزی برای اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان بر راه‌اندازی چند مجموعه صنایع تبدیلی کشاورزی در شمال و جنوب استان جهت ایجاد ارزش افزوده و شکوفایی اشتغال در بخش‌ کشاورزی تاکید کرد.

علی اکبر حسینی محراب در نشست با مدیران جهاد کشاورزی استان که شامگاه شنبه ۲۶ اسفند در محل اداره کل جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد، ضمن تاکید بر مواردی همچون لزوم هم‌افزایی بین مدیران جهت افزایش تولید محصولات کشاورزی و مصرف بهینه در آب اظهار کرد: ما در شیلات باید استان اول کشور باشیم و بازارهای منطقه را بدست بیاوریم و اگر در این زمینه غفلت کنیم دیگران جای ما را می‌گیرند.

وی با اشاره به لزوم ورود جدی‌تر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی برای اجرایی شدن فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری افزود: این طرح با توجه به انتساب آن به مقام معظم رهبری و منافع و مزایای گسترده‌ای که در تولید، اشتغال و امنیت غذایی استان و کشور دارد بسیار حائز اهمیت بوده و انتظار پیگیری و ورود جدی‌تر مسئولان کشاورزی به این طرح را داریم.

به گزارش ایسنا، حسینی محراب ادامه داد: کشورهای خارجی برای بدست گرفتن بازارهای هدف و اعمال محدودیت علیه جمهوری اسلامی ایران به هر نوع اقدامی متوسل می‌شوند بنابراین تلاش برای گرفتن بازارهای هدف باید در اولویت ما باشد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: از برنامه‌هایی که باید انجام شود این است که به نیروهای جهادی و جوان در حوزه کشاورزی انتقال تجربیات صورت گیرد و جانشین پروری در دستور کار باشد.

استفاده از فارغ‌التحصیلان کشاورزی در مزارع جهت بهره‌گیری از علم روز و رقابت با کشورهای دیگر، راه‌اندازی چند مجموعه صنایع تبدیلی کشاورزی در جنوب و شمال استان جهت ایجاد ارزش افزوده و شکوفایی اشتغال در بخش‌ کشاورزی و ضرورت هم‌افزایی و تشریک مساعی بین دستگاه‌ها در راستای رونق کشاورزی استان از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد تاکید استاندار خوزستان قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم عرضه کالا‌های اساسی به بازار در روز‌های تعطیل
  • پرداخت ۱۱ میلیارد ریال اعتبار طرح جایگزینی پاجوش نخیلات در آبادان
  • میزان تولیدات بخش دام و طیور قم افزایش می‌یابد
  • یک انتصاب جدید در وزارت جهاد کشاورزی
  • تقدیر برخی از تشکل‌های کشاورزی از اقدامات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی
  • لزوم ورود ‌جدی‌تر وزارت کشاورزی برای اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری
  • تقدیر برخی از تشکل‌ها از اقدامات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی
  • از تولید ذرت تا اجرای طرح جهش تولید در مزارع فارس
  • افزایش دو برابری سطح گلخانه‌ها در کردستان
  • پرداخت ۹۳ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان استان همدان