Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@05:09:10 GMT

خانه کوثر در اردبیل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۴۴۲

خانه کوثر در اردبیل افتتاح شد

به گزارش ایرنا،حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در این آیین گفت: این خانه با هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی ، توانمندسازی شهروندان کم برخوردار در جهت ایجاد اشتغالزایی و توسعه شهر انسان محور افتتاح شده است که ضروری است شهروندان از این مکان فرهنگی استفاده بهینه کنند.

وی اضافه کرد: برنامه‌های خانه کوثر نباید فقط به برگزاری برنامه‌های مناسبتی بسنده شوند بلکه  باید در تمامی ایام برنامه‌های فرهنگی و آموزش‌های شهروندی در این اماکن برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اردبیل با بیان اینکه دستیابی به امکانات شهری نیازمند شهروندان توسعه یافته است افزود:بدون توجه به این مقوله مهم دستیابی به شهر توسعه یافته محقق نخواهد شد لذا باید در کنار توسعه زیرساخت‌ها به توسعه منابع انسانی و آموزش‌های مورد نیاز و مکمل در تمامی زمینه‌ها توجه ویژه‌ای شود.

لطف اللهیان توسعه منابع انسانی را مقدم بر تمامی فعالیت‌های خدماتی و فرهنگی شهرداری دانست و گفت: در حوزه آموزش شهروندی دوره‌ها و کلاس‌های مختلفی در فرهنگسراهای شهرداری اردبیل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزش شهروندی اقدامی بنیادین در جهت توسعه شهر انسان محور است که در آینده سبب کاهش بسیاری از مشکلات اجتماعی و همچنین رشد فرهنگی در اردبیل خواهد شد.

شهردار اردبیل شناسایی استعدادهای ورزشی، آموزش حقوق شهروندی، آموزش ارتباط با آتش نشانی و سایر نهادهای امدادرسانی برای کاهش تلفات در حوادث مختلف، اعتماد به پلیس و قانون، مباحث مربوط به بهداشت فردی و اجتماعی و مسائلی از این قبیل را جزو سرفصل های آموزش شهروندی در فرهنگسراها و خانه کوثر ذکر کرد.

برچسب‌ها شهرداری اردبیل فرهنگ سازی سازمان شهرداري ها و دهياري ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری اردبیل فرهنگ سازی سازمان شهرداري ها و دهياري ها شهرداری اردبیل فرهنگ سازی سازمان شهرداري ها و دهياري ها اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل و به گفته صفری مدیر کل آموزش و پرورش استان ثبت سفارش کتب درسی پایه های اول و هفتم و دهم نیز از ۱۰ تیر ماه انجام خواهد شد.

صفری تصریح کرد: امسال ثبت گروهی و انفرادی کتاب های درسی در سامانه های اعلامی امکان پذیر شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: ثبت سفارش ها از طریق پنجره ملی دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی www.irtextbook.ir  قابل انجام است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش نیز گفت: امسال کارگروه برنامه ریزی برای تحویل به موقع کتاب های درسی به دانش آموزان قبل از آغاز سال تحصیلی تشکیل شده است و کیفیت نگهداری کتب در انبارها و نیز دریافت و تحویل بموقع کتب درسی توسط مناطق ونواحی مهم ترین دستور جلسه این کارگروه می باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • پلاتوی تئاتر حوزه هنری آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد