Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@06:34:59 GMT

استان همدان چهارشنبه برفی می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۴۵۳

استان همدان چهارشنبه برفی می شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان، گفت: استان همدان چهارشنبه برفی می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، روح الله زاهدی با اشاره به اعلام آخرین وضعیت جوی استان همدان، گفت: روز چهارشنبه در اغلب نقاط استان بارش برف را خواهیم داشت البته ممکن است اول با بارش باران آغاز شود اما در نهایت تبدیل به برف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پدیده غالب جوی این هفته در استان وزش باد است، مطرح کرد: سرعت وزش باد در روز گذشته ۴۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت بوده و انتظار داریم امروز هم به همین صورت باشد.

این کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان در رابطه با وضعیت آلودگی هوا در استان، بیان کرد: وزش باد باعث خروج آلاینده‌ها از آسمان استان شده و در حال حاضر هوای پاکی نسبت به هفته گذشته داریم.

زاهدی با اشاره به اینکه در پایان هفته هوا سرد خواهد شد، خاطرنشان کرد: تا پایان هفته ثبات نسبی دما را در استان داریم اما در روز جمعه دمای منفی ۱۵ درجه سلسیوس را در استان تجربه خواهیم کرد.

وی در رابطه با تغییرات دما در استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان از منفی ۲ تا ۱۰ درجه سلسیوس در نوسان بوده و فامنین با منفی ۶ درجه سلسیوس سردترین و شهرستان‌های نهاوند و ملایر با ۱۰ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرستان‌های استان گزارش شده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش برف درجه سلسیوس استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در محل آرامگاه باباطاهر برگزار شد.

یگان‌های نمونه ارتش استان در این مراسم، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی به نمایش درآمد.

کد خبر 745392

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • آخر هفته، دما در گلستان به ۳۰ درجه می‌رسد + فیلم
  • آخر هفته، دما در گلستان به ۳۰ درجه می‌رسد
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان
  • روز‌های پایانی فروردین گیلان با هوای لطیف بهاری
  • پیش‌بینی افزایش دمای صبحگاهی و طی روز در همدان
  • اسدیه رکورددار بارش‌ها در خراسان جنوبی