Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@08:09:27 GMT

تربیت قرآنی راه علاج آسیب‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۵۱۳

تربیت قرآنی راه علاج آسیب‌های اجتماعی

راوند گفت: برای داشتن فرزندانی سالم، باید آنان را با آموز‌های قرآنی و دینی آشنا کرده تا جامعه سالم و عاری از آسیب‌ های اجتماعی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز دوشنبه (۲۹ دی)، «علی اکبر راوند» گفت: برای داشتن فرزندانی سالم، باید آنان را با آموز‌های قرآنی و دینی آشنا کرده  تا جامعه سالم و عاری از آسیب‌ های اجتماعی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امام جمعه شهر دیشموک، تصریح کرد: نیاز هست تا با رفتارمان و عمل به تکالیف الهی و دینی، فرزندانمان را به روش اسلامی تربیت کنیم و اگر از الگوی تربیت اسلامی حضرت زهرا (س) استفاده کنیم می‌توانیم بهتر به تربیت فرزندانمان در جامعه توجه داشته باشیم. 


 
وی افزود: حضرت زهرا (س) و امام علی (ع)، فرزندان شان را با استفاده از آموزه‌ های دینی و قرآنی تربیت کرده و بهترین نسل را به بشریت اهدا کردند. 


امام جمعه دیشموک، وجود برخی ناهنجاری‌ها و آسیب‌ های اجتماعی را نتیجه بی توجهی پدران و مادران نسبت به فرزندانشان دانست و افزود: یادگیری نماز و ارتباط معنوی فرزندان با خداوند، امری واجب است که والدین باید فرزندان را به ادای این فریضه الهی تشویق کنند.

 

گفتنی است؛ در این مراسم یکی از مداحان اهل بیت، در رثای شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مداحی و نوحه خوانی کرد.

پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهر دیشموک شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه در دیدار با دانشگاهیان استان زنجان بیان کرد: هم اکنون 100 هزار عضو هیئت علمی در کشور داریم در حالی که اوایل انقلاب 5 تا 6 هزار عضو هیئت علمی داشتیم.

توسعه آموزش عالی و توسعه منابع انسانی باعث شده که در شاخص‌های علمی جز سرآمدان باشیم

یکی از مهمترین موضوعات در حوزه علم و فناوری بحث تقویت دانش‌بنیان‌هاست.

آیین‌نامه ارتقاء ناظر به توسعه علمی، دیپلماسی علمی تا تولید علم بین‌المللی را در دستور کار داریم. باید ارتباطات علمی بین المللی داشته باشیم و آنها را توسعه دهیم.

باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم.

بسیاری کارهای فرهنگی اراده می خواهد نه بودجه.

مخالف بودجه نیستم اما الزاما با بودجه مشکل حل نمی شود.

موضوع دیگر آمایش رشته ها یعنی حذف و جذب رشته مطرح است، باید رشته ها تغییر کنند برخی هم باید حذف شوند و برخی اضافه شود.

دیگر خبرها

  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم