Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار یحیی الهی روز دوشنبه در جلسه قرارگاه اربعین در مرز رسمی خسروی با حضور جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در محل پایانه بین المللی این مرز رسمی، افزود: خدمت در این مرز یک توفیق و سعادت برای کسانی است که در این راه فعالیت می کنند.
وی با قدردانی از مجموعه مسوولان استان و مجاهدت های استاندار کرمانشاه و نیروهای مسلح گفت: آمادگی کامل برای تردد زوار اربعین را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: از مرز رسمی خسروی و منذریه عراق تا بغداد ۹۰ کیلومتر بُعد مسافت داریم که سال گذشته با همکاری نیروهای حشدالشعبی و استقرار در آنسوی مرز هیچ مشکل امنیتی برای تردد زایران نداشتیم.

سردار الهی اضافه کرد: عزیمت زایران اربعین از منذریه در نقطه صفر آن سوی مرز خسروی تا حسینیه عراق با خودرو و بدون توقف انجام می شد و از این رو خدمات رسانی خوبی به زایران صورت گرفت.

وی ادامه داد: از نظر امنیتی با کمبودهایی مواجه هستیم که نیازمند تقویت است.

او اضافه کرد: با هم افزایی خوبی که با مرزبانی عراق داریم مشکلی نیست و با ایجاد یک قرارگاه مشترک با مرزبانی عراقی در طول ایام تردد به صورت میدانی مشکلات رصد می شود.

مرز خسروی نزدیکترین نقطه از کشورمان به بغداد پایتخت عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و سامرا ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد، عملیات ساخت پایانه بین المللی مرز خسروی از سال ۷۷ در نقطه صفر مرزی آغاز شد و در سال ۸۱ با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار تن جمعیت، بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد و در امتداد این مرزهای طولانی، ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان قرار دارد که اولی هم مرز با حوزه حکومت مرکزی (بخش عربی) و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.    

مرز خسروی در ۲۰ کیلومتری شهر قصرشیرین واقع شده است.

برچسب‌ها قصرشیرین مرز خسروی مرزبانی ناجا زائران اربعین اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین مرز خسروی مرزبانی ناجا قصرشیرین مرز خسروی مرزبانی ناجا زائران اربعین اربعین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود