Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:08:51 GMT

کشف اموال تاریخی و فرهنگی در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۶۹۶

کشف اموال تاریخی و فرهنگی در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از کشف اموال تاریخی و فرهنگی در تبریز خبر داد.

سرهنگ کاظم داداشی با اعلام این خبر، گفت: به دنبال نظارت پلیس اطلاعات امنیت شهرستان بر خودرویی مشکوک در سطح شهر تبریز با همکاری یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان، خودرو مذکور مورد بازدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی این عملیات، ۱۰ قلم شی تاریخی از جنس مفرغ و سفالی شکسته از خودرو مورد نظر کشف و ضبط شد.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، وی گفت: طی این عملیات، راننده خودرو مورد نظر شده به عنوان متهم به مراجع قضایی ارجاع داده شدند و مراحل قانونی برابر مقررات انجام خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: هم استانی‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را از طریق تماس با شماره ۰۹۶۶۲ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری آذربايجان شرقي شهر تبریز میراث فرهنگی اشیای تاریخی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی خورابلو با اعلام این مطلب گفت: در این نمایشگاه ۲۵ نفر شرکت‌کننده در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی، گردشگری، آشپزی و عفاف و حجاب حضور داشتند که به همت سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو برگزار شده بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو افزود: در این نمایشگاه ۲ غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های‌ چوب و کالاهای چوبی، گره‌چینی، خراطی و کنده‌کاری چوب دایر شده بود.

او تصریح کرد: پخش موسیقی‌های سنتی آشیقی و پاپ، اجرای مسابقات پرسش و پاسخ، پخش مستندهای مختلف فرهنگ عامه، اجرای برنامه‌های آیینی و سنتی از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه هستند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران در جاذبه‌های تاریخی و پایانه‌های مسافرتی استان اصفهان
  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • کشف سه دستگاه فلزیاب در کبودراهنگ و اسدآباد
  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد