Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت اجرای اصلاحیه موقت در قانون ۳ را برای مسابقات این قاره تمدید کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: مطابق بخشنامه شماره 21 بورد بین‌المللی فوتبال (IFAB) به تاریخ 18 دسامبر 2020 (28 آذر 1399) هیئت رئیسه (BoD) IFAB این اصلاحیه موقت را برای مسابقات باشگاهی داخلی و بین المللی که قرار است تا 31 دسامبر 2021 (10 دی ماه 1400) تکمیل شود و مسابقات تیم‌های ملی که قرار است تا 31 جولای 2022 (9 مرداد 1401 ) به پایان برسد، تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، پس از تصمیم اتخاذ شده در 25 ژوئن 2020 (5 تیر ماه 1399) جهت اجرای اصلاحیه موقت؛ با اجازه دادن به تیم‌ها برای استفاده حداکثر از 5 تعویض در مسابقات باشگاه‌های آسیا AFC 2020، کمیته متعاقباً تصمیم گرفت اجرای اصلاحیه موقت در قانون 3 را برای مسابقات زیر تمدید کند:

•    لیگ قهرمانان آسیا 2021

•    مسابقات باشگاهی کاپ آسیا 2021

•    مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام ملت های 2023 چین

•    سایر مسابقات تیم‌های ملی که در بازه زمانی اصلاحیه تمدید شده فوق برگزار می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان 2021 آسیا، روز چهارشنبه 8 بهمن ماه 1399 برابر با 27 ژانویه 2021 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

همچنین کارگاه آمورزشی این مسابقات، روز چهارشنبه 15 بهمن ماه 1399 برابر با 3 فوریه 2021 برگزار می‌شود.

نامزدی قطر برای میزبانی از دیدارهای منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا اصلاحیه موقت لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان

الهلال عربستان به دنبال یک رکوردی بزرگ و تاریخی در فوتبال آسیا است.

به گزارش فارس، 11 برد و یک تساوی حاصل عملکرد بی نقص این فصل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تا نیمه نهایی است تا برای قهرمانی پنجم آسیا خیز بردارد.

الهلال با ارزش 241 میلیون یورو گران ترین تیم فوتبال تاریخ آسیا است که در این فصل با 43 بازی بدون شکست بهترین تیم تاریخ فوتبال در کنار لورکوزن است.

تیم عربستانی پیش از این 4 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده و از این حیث بهترین تیم تاریخ فوتبال قاره کهن به شمار می آید.

سایت اسپورت عربستان می‌نویسد که الهلال به دنبال پیروزی مقابل العین در نیمه نهایی است تا رکورد بردهایش در این فصل لیگ قهرمانان آسیا را به عدد 12 برساند و بهترین تیم از این حیث باشد.

سایت گل گزارش می دهد که ژسوس، سرمربی الهلال با ژابی آلونسو رقابت نزدیکی دارند و هر دو به عنوان بهترین مربیان شکست ناپذیر دنیا به شمار می آیند که در پایان باید دید کدام تیم اولین شکست فصل خود را تجربه می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران