Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از کمک ۳۰۰ میلیون تومانی یک خیر مدرسه ساز قاینی برای توسعه دبستان ۸ کلاسه‌ روستای محمدآباد علم قاین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، اول دی‌ماه‌جاری گزارشی با عنوان "پروژه نیمه‌تمام مدرسه "محمدآبادعَلم" قاین تا 1400 تکمیل می‌شود؟" در پایگاه خبری تحلیلی خاورستان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و پس از گذشت کمتر از یک ماه محمدعلی واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ششمین روز از هفته شوراهای آموزش و پرورش، در سفر به قاینات از کمک 300 میلیون تومانی خیر نیک اندیش و مدرسه ساز قاینی برای توسعه دبستان 8 کلاسه‌ی روستای محمدآباد علم قاین خبر داد.

وی افزود: تا مهر سال آینده عملیات احداث و تکمیل 6 آموزشگاه شهرستان قاین به پایان رسیده و افتتاح می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی بیان کرد: با بهره‌برداری از این 6 طرح آموزشی 39 کلاس درس به فضاهای آموزشی شهرستان قاین اضافه شده و بیش از یک هزار دانش آموز دختر  پسر دوره‌های مختلف تحصیلی دیار طلای سرخ از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

واقعی با بیان این‌که این 6 آموزشگاه در روستاهای اسلام آباد، شاهیک، اسفشاد، خنج و شهرهای آرین شهر و قاین، به بهره‌برداری خواهند رسید، تصریح کرد: مدرسه؛ کانون اصلی تعلیم و تربیت است از این رو همه سیاست گذاری‌ها در حوزه تعلیم و تربیت باید در مدرسه محقق شود.

کمک 300 میلیون تومانی به مدرسه محمدآبادعلم

وی با اشاره به کمک 300 میلیون تومانی خیر نیک اندیش و مدرسه ساز قاینی برای توسعه دبستان 8 کلاسه‌ روستای محمدآباد علم قاین، عنوان کرد: با مشارکت این خیر4 کلاس دیگر به مجموعه کلاس‌های این دبستان اضافه می شود و 278 دانش‌آموز دروه های ابتدایی و پیش دبستانی روستای محمدآباد علم از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

احداث نمازخانه دبستان روستای کرغند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در بازدید از روستای کرغند از احداث نمازخانه دبستان این روستا با مشارکت مردم نیک اندیش، خیر و مومن روستای کرقند خبر داد.

واقعی اظهار کرد: این نمازخانه با زیر بنای 120 متر مربع با مشارکت  300 میلیون تومانی مردم خیر این روستا احداث می شود و 187 دانش آموز پسر دوره ابتدایی این دبستان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی با با بیان این‌که معلمان دلسوز و زحمت‌کش در کمال اخلاق و با عشق، در ایام سخت کرونا به رسالت آموزشی و پرورشی خود در سراسر استان به خوبی عمل کرده و، چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگه می‌دارند، تصریح کرد: این سنگر سازان بی سنگر عرصه تعلیم و تربیت و فرماندهان خط مقدم میادین جنگ نرم، در دورترین نقاط استان، پرچم ایران را بر فراز مدرسه، افراشته نگه داشته و می‌دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: معلمان سخت کوش خطه قهستان زمین تمامی خطرات و تهدیدات کرونا ویروس را به جان خریده، با وجود کمبود امکانات و تجهیزات زیرساخت‌ها در برخی روستاها و مدارس، صمیمانه و مسئولانه در خدمت فرزندان شما هستند تا نسلی مومن، دانا، کارآفرین و دارای مهارت، تربیت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای توسعه دبستان میلیون تومانی تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز عبدالوهاب رستگاری، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است. وی افزود: این مدرسه ۹ کلاسه با معماری جدید و با صرف ۲۱۰ میلیارد ریال ساخته شده و زمین آن را آموزش و پرورش تأمین کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:  علیرضا رستگاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی استان برای تجهیزات آموزشگاه، ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
خیر سازنده مدرسه عبدالوهاب رستگاری شیراز در آیین افتتاحیه این آموزشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه ای در این پروژه تلاش کردیم تا با ساخت ساختمانی متفاوت و جدید، فضایی دلپذیر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ و  پنجره‌های دوجداره با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان از شاخصه‌های این پروژه عمرانی است.

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود