Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@15:12:35 GMT

یارانه نقدی سال ۱۴۰۰ در دو سقف پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۹۰۰

یارانه نقدی سال ۱۴۰۰ در دو سقف پرداخت می‌شود

خبرگزاری مهر: رحیم زارع در نشست خبری که امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون، یارانه نقدی این کمیسیون در دو سقف پرداخت خواهد شد

وی بیان کرد: بر این اساس، منابع یارانه‌ها به صورت یک جا ۴۳۶ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد که ۱۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد سهم نفت را از آن جدا خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: همچنین یارانه نقدی در دو سقف پرداخت خواهد شد، به این صورت که ۵۸ میلیون نفر یک مبلغ و از ۵۸ میلیون نفر تا ۸۰ میلیون نفر مبلغ کمتری یارانه دریافت می‌کنند.

زارع تصریح کرد: یارانه تولید در سال ۱۴۰۰ برای اولین بار پرداخت خواهد شد.

تکمیل می‌شود

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴.۵ میلیارد تومانی قاچاقچی سوخت، در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: پرونده حمل ۳۷ هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.


محدثی نژاد افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت حدود ۳ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم کرد.


وی گفت: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق است، حکم به پرداخت حدود ۱.۵ میلیارد تومان برای خودروی حامل سوخت قاچاق صادر و در مجموع متهم را به پرداخت حدود ۴.۵ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم کرد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: این محموله‌ی سوخت قاچاق را مأموران نیروی انتظامی در محور بیرجند - زاهدان از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند
  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد
  • جریمه ۴.۵ میلیارد تومانی قاچاقچی سوخت، در بیرجند
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات پسماند در شهرکرد
  • یارانه نقدی چه کسانی واریز شد؟
  • مرحله بعدی دهک‌بندی خانوارها اعلام شد/ پرداخت یارانه طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»
  • مبلغ یارانه نقدی و معیشتی ثابت ماند
  • یارانه نقدی و معیشتی در سال ۱۴۰۳ تغییر می کند؟