Web Analytics Made Easy - Statcounter

تام بریدی هر فصل کارنامه افسانه ای خود را دست نیافتنی تر می کند.

تام بریدی، کوارتربک 43 ساله تمپا بی باکنیرز، هنوز هم در حال ثبت رکوردهای شگفت انگیز است.

پلی آف NFL | فرار کنزاس سیتی چیفس از کامبک براونز، صعود بریدی و باکنیرز به فینال NFC

به گزارش طرفداری، پیروزی تمپا بی باکنیرز برابر نیواورلینز سینتس، به این معنا است که تام بریدی برای چهاردهمین بار راهی فینال کنفرانس شد و تمپا بی باکینرز بعد از 18 سال بار دیگر به فینال NFC رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوارتربک 43 ساله باکنیرز که بعد از 20 فصل حضور در نیوانگلند پتریتس و ثبت رکوردهای گوناگون به تمپا بی آمده، حتی در این سن و سال هم به سختی تیمی حریفش می شود. 

بريدى بزرگ در 21 فصل حضور در NFL، به 14 فينال كنفرانس رسيده است. 20 فصل حضور در AFC و تجربه 13 فينال كنفرانس، 1 فصل حضور در NFC و تجربه 1 فينال كنفرانس.

نزديک ترين كوارتربک ها به اين آمار، جو مانتنا، استيو يانگ و راجر استابک هستند با حضور در 7 فينال كنفرانس، يعنى دقيقا نصف بريدى!

اولين فينال كنفرانس دهه 2000، اولين فينال كنفرانس دهه 2010 و اولين فينال كنفرانس دهه 2020 ، همه و همه با حضور تام بريدى همراه بوده است.

بريدى در پلى آف تا به امروز 77 پاس تاچ داون داده است، نفر بعدى اين ليست 45 تاچ داون در كارنامه دارد.

بريدى همچنين 32 بار در پلى آف به برترى رسيده است. كوارتربک بعدى، جو مانتنا است با ١٦ پيروزى!

اخبار داغ 

مسعود سلطانی فر: خصوصی سازی سرخابی ها با قدرت دنبال می شود / وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون کاملا بی طرف است استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس اولین کارت قرمز لیونل مسی در بارسلونا کونته: شکست دادن یوونتوس با قهرمانانی مثل رونالدو، باید به ما این باور را بدهد که در مسیر درست هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال کنفرانس فصل حضور تام بریدی تمپا بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقدامات انجام شده برای مولد سازی و فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در استان بررسی شد.   بررسی اقدامات انجام شده  با حضور استاندار و با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط در استان برگزار شد.   مهران فاطمی استاندار یزد گفت: تاکنون ۶۰۰ ملک و همچنین اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در استان به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان شناسایی شده است.   وی اظهار داشت: امسال باید ۵۳۰ میلیارد تومان از این اموال فروخته شود و صرف تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان شود.

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • کیمیش: فینال تمام آلمانی بسیار رویایی خواهد بود؛ باشگاه مقابل انتقادات از من حمایت نکرد
  • آیا همه موجرها ثروتمند هستند؟
  • عملیات وعده صادق آمریکا را آچمز کرد؛ پایان افسانه گنبد آهنین اسرائیل
  • ۷ افسانه و سبدی از «خیال‏‏‌پردازی‏‏‌ها» در بازار اجاره مسکن
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد