Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان؛ به منظور هم اندیشی و هماهنگی جهت برگزاری چهلمین و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان؛ به منظور هم اندیشی و هماهنگی جهت برگزاری چهلمین و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۳۹۹ باحضورمصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ، معاونین ، مسئولین واحدها و سایر اعضای این ستاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مصطفی مرادی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا و همچنین سایه تحریم های ظالمانه ، دهه فجر سال جاری را یکی از متفاوت ترین ایام نام برد و اظهار داشت : شرایط موجود ، نافی حرکت اداره کل ورزش و جوانان در حوزه کاری ما نخواهد بود و ما با قوت و قدرت برنامه‌های ورزش و جوانان پیرامون گرامیداشت دهه فجر در استان سمنان برگزار خواهیم کرد. وی به مکاتبات مربوطه با ادارات ورزش و جوانان و همچنین هیاتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد در خصوص تاکیدات گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد و افزود: دستورالعملهای برگزاری برنامه های گرامیداشت ایام اله دهه فجر به واحدهای زیر مجموعه اعلام شده است و برنامه های مربوطه جمعبندی گردیده است و فقط باید منتظر بحث رنگ بندی شهرستانها در بحث انتشار ویروس کرونا در ایام اله دهه فجر باشیم تا محدودیتهای لازم بهداشتی طبق رنگ آن شهرستان رعایت شود. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: استفاده از بستر فضای مجازی برای اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و در کنار اطلاع رسانی از سامانه پیامکی و شبکه های اجتماعی هم به صورت ویژه استفاده گردد. مرادی با تاکید بر اینکه دهه فجر بازخوانی و بازآموزی اهداف انقلاب و یک مدرسه ۱۰ روزه آموزش آموزه‌های انقلاب به نسل جدید بویژه جوانان است ، تصریح کرد :جوانان در شکل گیری انقلاب، پیروزی و مسیرش تا به امروز بخش اعظمی از تلاش ها و فعالیت ها و مجاهدت ها رابرعهده داشتند و این دهه عرصه ای است که جوانان میتوانند حضورپررنگتری داشته باشند. وی با بیان اینکه حضور نسل جوان و ورزشکار ما در برنامه‌های انقلاب مایه ناامیدی دشمنان می‌شود افزود: از سوی دیگر این حضور باعث ادای دین به شهدایی می‌شود که برای عزت و امنیت ما جان خود را فدا کردند. وی تصریح کرد: در صورت مساعد بودن شرایط رژه موتورسواران در 12 بهمن ماه برای گرامیداشت و استقبال نمادین از ورود حضرت امام(ره) به کشور در همه شهرستانهای استان برگزار می‎شود. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام ا... مبارک دهه فجر در استان سمناناشاره کرد و گفت: گلباران گلزار شهدا توسط جامعه ورزش و جوانان، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار ، ایثارگران ، قهرمانان ، سرآمدان جوان و پیشکسوتان ورزشی ، ایجاد سومین مرکز استعدادیابی تنیس روی میز کشوردر استان سمنان ، مسابقات کشوری با نام گرامیداشت دههف جر، برگزاری مسابقات کتابخوانی و مسابقات مجازی، برگزاری وبینارهای آموزشی ، پویشهای مختلف ، تولیدات رسانه ای ، مسابقات ویژه مدیران دستگاههای اجرایی استان ، برنامه صبحگاهی یک صبح با نشاط ، دیدار با اصحاب رسانه ، مسابقات کارکنان ، کارگاه های ازدواج از جمله برنامه های پیشنهادی اداره کل می باشد. وی در پایان از روسای هیات های ورزشی و مدیران سازمان های مردم نهاد خواست، با برنامه ریزی و جدیت و خلاقیت بیشتر، حماسه متفاوت و شورانگیز دیگری را در این ایام رقم بزنند. در پایان این جلسه ، جعفر کردی نیز به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجراداره کل ورزش و جوانان استان سمنان معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان استان سمنان گرامیداشت دهه فجر استان سمنان اداره کل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد

میثم پاریزی در نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی استان کرمان که با حضور معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، ذی حسابی و نماینده دیوان محاسبات استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ابتدا حمله موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی را خدمت ملت بزرگ ایران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مخصوصاً عزیزانمان در سپاه پاسداران تبریک گفت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به برگزاری بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی طی ایام الله دهه فجر در سطح استان اشاره کرد و افزود: کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان با برگزاری این تعداد برنامه، طی سال ۱۴۰۲ رتبه برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب کرد.

پاریزی به سالی که گذشت اشاره کرد و بیان داشت: از مهم ترین اتفاقاتی که طی سال ۱۴۰۲ در حوزه ورزش کرمان رقم خورد، بحث رقابت‌های آسیایی و پارا آسیایی بود که در هانگژو برگزار شد.

وی با اعلام افتخار آفرینی که فرزندان دیار کریمان، دیار شهید سلیمانی در این رقابت‌ها رقم زدند، افزود: ۱۰ درصد مدال‌های کل کاروان جمهوری اسلامی ایران را بچه‌های کرمان کسب کردند که ۱۶ درصد مدال‌های طلا منتج به جایگاه دوم جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های پاراآسیایی شد و این برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور رخ می داد که مهم‌ترین و سرآمد اتفاقات ورزشی سال ۱۴۰۲ بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به سال پیش رو نیز گریزی زد و گفت: سال ۱۴۰۳ را هم شروع کردیم که مهم‌ترین رویداد امسال، بحث المپیک و پار المپیک است.

پاریزی افزود: تعدادی از ورزشکاران ایرانی امروز سهمیه‌شان را برای حضور در این رقابت ها فیکس کرده اند که ورزشکاران کرمانی هم جز اینها هستند و امیدواریم اردو‌هایی که منتج به حضور در رقابت‌ها می‌شود، بتواند فضا و این افتخار آفرینی را برای استان و هم برای کشورمان تکرار کند.

 وی به بیان گزارشی در خصوص افتخارآفرینی های کسب شده طی امسال پرداخت و گفت: در شروع سال قهرمانی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در لیگ برتر والیبال مردان کشور را داشتیم که این درخشش را به جامعه بزرگ ورزش استان و مجموعه مدیران فولاد و کادر فنی و همه عواملی که این اتفاق بزرگ را رقم زدند تبریک می‌گویم.

پاریزی بیان داشت: همچنین قهرمانی فوتبال بانوان تیم خاتون بم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور که دهمین سال قهرمانی‌شان بود نیز افتخار بزرگی برای ورزش کرمان خصوصاً بانوان به شمار می رود. 

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در استان کرمان و هیچ کدام از استان‌های کشور قطعاً ورزش با پول دولت مدیریت و اداره نمی‌شود و معمولاً اعتباراتی که به استان‌ها و فدراسیون‌ها داده می‌شود نوسان دارد.

پاریزی تصریح کرد: خانواده ورزش خانواده بزرگیست و ظرفیت‌هایش ظرفیت‌های زیادی است و دولت اگر بتواند کمکی به مجموعه ورزش داشته باشد، شأنی برای خودش قائل شده است و اِلّا ورزشکار کار خودش را انجام می‌دهد و قطعاً هیچ وقت فعالیت‌های ورزشی با نوسانات مالی و پرداخت‌های دولتی کمرنگ نبوده و نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی