Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا احمدی نژاد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از اجرای طرح ساماندهی عبور عرضی عابرین پیاده در ۱۴ معبر مهم این کلانشهر خبر داد و گفت: چهار معبر بلوار موذن، بلوار شهرداری، بلوار مولانا و جمهوری در اولویت اجرای این طرح قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این طرح برای نظم بخشی به چگونگی عبور عابران پیاده در معابر درون شهری، کاهش تاخیر‌های زمانی ناشی از عبور و مرور افراد، جلوگیری از بروز حوادث تکراری و تداخل مسیر تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه در دستور کار قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: اطلاعات فیزیکی معابر، حجم تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه در مقاطع مورد نیاز اخذ و مورد تحلیل و بررسی شده است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عابران پیاده طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروهای مسروقه در دامغان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در کلانتری ۱۱ شهر دامغان بیان کرد: در پی وقوع سرقت ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و پراید در شهرستان دامغان، بلافاصله تمامی گشت‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی وارد عمل شدند.

وی افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ و ۱۲ شهرستان دامغان با هوشیاری و دقت نظر موفق به کشف وسایل نقلیه سرقتی در کمتر از ۲۴ ساعت شدند.

فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص شناسایی سارق یا سارقان همچنان ادامه دارد از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمن و بازدارنده مجهز کنند.

عرب همچنین گفت: مردم شهرستان دامغان در صورت مشاهده موارد مشکوک، به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6080669

دیگر خبرها

  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • ۴۱ درصد تصادفات منجر به فوت عابرین پیاده می‌شود
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت
  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است
  • ارتقاء فرهنگ ترافیکی عابران پیاده، کاهش تصادفات را رقم می‌زند