Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استان خراسان جنوبی در هفته  چهارم دی ماه شرایط ثابتی را از نظر همه‌گیری ویروس کرونا تجربه کرده درحالی که تثبیت این شرایط نیازمند همکاری و رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیماز بیرجند،بررسی اجمالی از روند همه‌گیری کرونا با توجه به محدودیت‌های اعمال شده طی هفته‌های گذشته سیر نزولی در اغلب شهرستان‌های استان تجربه شده است و در نهایت به جز شهرستان‌های سربیشه و بشرویه که در وضعیت آبی (کم خطر) باقی مانده است دو شهرستان خوسف و درمیان نیز از وضعیت زرد به آبی تغییر وضعیت داده‌اند، بقیه شهرستان‌ها و مرکز استان نیز از نظر رنگ بندی کرونایی در وضعیت زرد (متوسط خطر) باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان بهداشت و درمان در استان خراسان جنوبی معتقدند در این دوره، همراهی مردم در رعایت پروتکل‌‎ها و افزایش تعداد آزمایش‌های انجام شده از دلایل مدیریت بهتر و دقیق‌تر شرایط همه‌گیری کرونا بوده به صورتی که آمارها نشان می‌دهد کل آزمایشات انجام شده تا تاریخ 28 دی ماه  در استان 35 هزار و 584 مورد بوده است که تا این تاریخ 14 هزار و 789 مورد مثبت شناسایی شده است.

در همین حال براساس آمار منتشر شده این نهاد درباره همه‌گیری کرونا آزمایش جدید انجام شده در تاریخ 28 دی ماه امسال 78 مورد بوده که 23 مورد مثبت شناسایی شده‌اند.

تاز‌ه‌ترین وضعیت شیوع کووید 19 در استان زنجان| آمار همچنان نزولی ولی شکننده + جدولتازه‌ترین وضعیت شیوع کووید 19 در استان کرمان|کاهش موارد فوتی و بستری در استان + جدولتاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19 در کاشان| پایداری نسبی و شکننده کرونا در کاشان/آران و بیدگل در وضعیت آبی قرار گرفت + جدول

در حال حاضر 159 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد 41 مورد بستری مثبت، 11 مورد بستری آی سی یو و4 نفر مریض بدحال هستند.

بر اساس آمار منتشر شده تا امروز مجموع آمار مثبت بهبود یافته یا قرنطینه خانگی در استان 14 هزار و 15 مورد بوده است.

خوشبختانه امروز هم هیچ مورد فوتی کرونایی در خراسان جنوبی به ثبت نرسیده است که مجموع روزهای بدون فوتی در هفته چهارم دی ماه به 5 روز رسیده است اما همچنان وضیت شکننده است ومردم باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراهی کنند و نباید با کاهش آمارهای فوتی و بستری رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها در میان مردم کاهش پیدا کند که این مسئله یک زنگ خطر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 252/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی ترین وضعیت پروتکل ها همه گیری دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،مدیر عامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی،خراسان شمالی،خراسان جنوبی،مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری افزود: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • سندروم پس از کرونا چیست؟