Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@16:31:18 GMT

ویراست تازه‌ای از «پنجره چوبی» در بازار نشر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۰۱۳۱

ویراست تازه‌ای از «پنجره چوبی» در بازار نشر

ویراست تازه‌ای از رمان «پنجره چوبی»، نوشته فهمیه پرورش توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد. این کتاب داستانی عاشقانه را در بستر حوادث انقلاب روایت می‌کند.

به گزارش مشرق، ‌ ویراست پانزدهم رمان «پنجره چوبی»، نوشته فهمیه پرورش توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر و روانه بازار نشر شد.

«پنجره چوبی» یک عاشقانه انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک عشق و عاشقی وسط حادثه. این کتاب از وقایع تاریخی پیش از انقلاب آغاز می‌شود و در ادامه به روایت دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران می‌پردازد و ماجراهای آن تا سال ۱۳۶۵ ادامه پیدا می‌کند.

تمام این وقایع در قالب یک داستان عاشقانه بیان شده ‌است. «گلی»، قهرمان این داستان یک دختر ساده تهرانی است که به صورت اتفاقی با مهدی، خواهرزاده همسایه‌شان که از فعالان سیاسی در دانشگاه است، آشنا شده و به او دل می‌بازد. همین مسئله او را کم‌کم به زندگی مهدی و فعالیت‌های مبارزاتی وی وارد می‌کند و در نهایت هم به ازدواج این دو می‌انجام اما زندگی مهدی برای وی چیزی جز حوادث و رویدادهای متعدد به همراه ندارد.

این داستان در ۳۹۴صفحه و با قیمت۵۵هزار تومان روانه بازارنشر شده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی کتاب بازار نشر مشرق پنجره چوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آستیپالیا ؛ اینجا 3 هزار نفر جمعیت دارد و فوق العاده دیدنی است (+تصاویر)

عصر ایران - جزیره آستیپالیا (Astypalea) یکی از زیباترین مکان ها در گروه جزایر دودکانیز (Dodecanese) در جنوب شرقی دریای اژه محسوب می شود. این یک جزیره کوچک اما دوست داشتنی یونانی است. حدود سه هزار نفر در جزیره آستیپالیا ساکن هستند که بیشتر از طریق کشاورزی، ماهیگیری و گردشگری زندگی خود را سپری می کنند.

تاریخ جزیره آستیپالیا از دوران ماقبل تاریخ آغاز می شود. این جزیره به ویژه در دوران هلنیستی به لطف فعالیت ماهیگیری ساکنان آن توسعه یافت. در دوران رومیان، جزیره توسط دزدان دریایی به عنوان پایگاهی برای عملیات خود استفاده می شد. سپس، نژادهای بسیاری مانند ونیزی ها، ترک ها و ایتالیایی ها آن را فتح کردند تا اینکه در نهایت در سال 1948 به کشور یونان ملحق شد.

جزیره آستیپالیا یونان دارای چهار روستای کوچک اما دیدنی است که شامل کورا، آنالیپسی یا مالتزانا، واتهی و لیوادیا می شوند. مشخص ترین ویژگی این جزیره کلیساهای کوچک یا بزرگتری هستند که در سراسر آن پراکنده شده اند. معروف ترین کلیسا به نام پاناگیا پروتتیسا (Panagia Portaitissa) شناخته می شود که کاملا به رنگ سفید با یک نماد چوبی زیبا و یک برج ناقوس بزرگ است.

به لطف مکان بکر و دنج خود، آستیپالیا دارای فضایی آرام است و به یک استراحتگاه گردشگری شلوغ تبدیل نشده است.

اگرچه به گروه جزایر دودکانیز تعلق دارد، اما آستیپالیا دارای معماری سیکلادیک است. خانه ها و کلیساهایی به رنگ سفید، کوچه های باریک، پنجره های آبی رنگ و بالکن های چوبی فضایی بی نظیر را در جزیره ایجاد می کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هاشیما ؛ متفاوت ترین جزیره ژاپن که اکنون میزبان ارواح است! (+عکس)

دیگر خبرها

  • آستیپالیا ؛ اینجا 3 هزار نفر جمعیت دارد و فوق العاده دیدنی است (+تصاویر)
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر
  • شکوه وعده صادق دلیل روشن ماست
  • ادعا و هشداری تازه؛ التهابات در بازار ارز بیشتر خواهد شد؟
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)