Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@17:30:59 GMT

١۴۵ هزار یتیم تحت پوشش امدادی هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۰۱۶۹

١۴۵ هزار یتیم تحت پوشش امدادی هستند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد درباره خدمات ارائه شده به نیازمندان توضیحاتی داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد در نشست خبری خود اظهار کرد: معاونت سلامت و حمایت، حوزه تخصصی و مادر کمیته امداد و بازرسی اجرای کمیته امداد در ارائه خدمت این حوزه است.
او بابیان اینکه مرکز خدمات مددکاری اورژانسی و فوری در تهران وجود دارند که به افراد نیازمند و در راه مانده خدمات ارائه می‌کنند، گفت: مددجویان تحت پوشش به چند دسته از جمله معیشت بگیران، مددجویان تبصره ١۴ و مددجویان تک خدمتی و چند خدمتی تقسیم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خدرویسی ادامه داد: این معاونت بیش از ١٢٠ خدمت به نیازمندان ارائه می‌کند همچنین آخرین پرداختی ماهانه که در قالب مستمری به نیازمندان پرداخت شد ۶۴٠ میلیارد تومان بوده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد ادامه داد: در حال حاضر یک میلیون و ٢٠٠ هزار زن سرپرست خانوار و یک میلیون و ٧٠٠ هزار فرد سالمند و دارای بیماری صعب العلاج تحت حمایت امداد هستند.

او با بیان اینکه بیش از ٨٠ هزار دانش آموز معیشت بگیر امداد هستند، افزود: به طور کلی ٧۵٠ هزار دانش آموز از خدمات امداد استفاده می‌کنند.

خدرویسی افزود: ١۴۵ هزار یتیم و ٢١٢ نفر محسنین تحت حمایت امداد هستند و ما از ابتدای امسال ٣۵ هزار فقره جهیزیه به مددجویان پرداخت کردیم.

او بابیان اینکه ١٩٧ هزار فقره وام کارگشایی و ٩۶ فقره وام ودیعه مسکن به مددجویان از ابتدای سال تا آذر ماه پرداخت شده است، گفت: این وام‌ها از ۵ میلیون تومان تا ٢٠میلیون تومان پرداخت می‌شود همچنین در کلان شهر‌ها برای ودیعه مسکن تا سقف ٢۵ میلیون تومان وام پرداخت شده است.

خدرویسی بیان کرد: از محل هم افزایی با بنیاد مستضعفان دو مرحله کمک‌های موردی به مددجویان انجام شده است و ٨۵ هزار قلم کالای اساسی و لوازم خانگی ضروری با اولویت خانواده‌های مناطق محروم اهدا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمیته امداد خدمات معیشت مددجو کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان

قائم مقام کمیته امداد اصفهان گفت: سال گذشته ۵۵۰ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد اردستان تسهیلات پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، نبی‌اله اله‌دادی ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه کمیته امداد اردستان اظهار داشت: ما در کمیته امداد شهرستان اردستان 2 هزار و 400 نفر خانواده تحت حمایت داریم که بالغ بر 4 هزار و 800 نفر بوده و به لطف خدا و توفیقاتی که تاکنون بوده است برای اینکه مددجو تحت حمایت خود بگیریم محدودیتی نداشته‌ایم و هر مددجویی که تحت دهک سه باشد و به ما معرفی کنند با یک تحقیقات محلی او را تحت حمایت خود قرار می‌دهیم.

وی افزود: شاهد بودیم در چند روز گذشته 33 هزار نفر خانواده کشور برای آنان مسکن تهیه شد و سهم استان اصفهان 837 مسکن بود که این برای استان اصفهان بسیار کم است اما در شهرستان اردستان خوب بوده است و هر جایی که مدد جویان زمین داشته باشند و با تفاهمی که با بنیاد مسکن و سپاه و کمیته امداد باشد آماده هستیم تا مسکن احداث کنیم.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان هنوز 200 خانواده مستاجر مددجو وجود دارد، گفت: ما آمادگی داریم تا در صورت در اختیار قرار دادن زمین برایشان مسکن تهیه کنیم و اولویت امداد بعد از مسائل فرهنگی و اقتصادی و معیشتی اشتغال است تا بتوانیم خانواده‌ها را توانمند کنیم در حالی که اولویت اولمان آموزش است.

وی ابراز داشت: کمیته امداد اردستان در سال گذشته 170 نفر آموزش توانمندسازی داشتند که این آموزش انجام شده است و حدود 108 درصد تحقق داشته که این از آمار تعهدشان بیشتر بوده است و این نشان می‌دهد که در موضوع آموزش بسیار خوب کار کرده‌اند و حدود 550 میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان اردستان وارد شده تا بتوانیم خانواده‌ها را برای اشتغال پایدار آماده کنیم که با تمام فرایندهایی که برای دریافت تسهیلات وجود دارد، توانسته‌ایم 90 درصد این تسهیلات را جذب کنیم و امسال کمی سهمیه تسهیلاتمان بیشتر شده است که امید است بتوانیم با همکاری تمام مجموعه‌ها آن را جذب کنیم؛ دغدغه ما فقط موضوع معیشت مددجویان کمیته امداد است تا بتوانیم خدمت بیشتری انجام دهیم و با تمام سازمان‌ها تفاهم‌نامه جهت همکاری داریم.

اعطای 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبار مالیاتی

به گزارش تسنیم؛ در این جلسه محمد جواد شفیعی به عنوان رئیس جدید کمیته امداد اردستان معرفی و از خدمات ابوالقاسم صادقی به عنوان رئیس پیشین کمیته امداد شهرستان اردستان تجلیل شد.

انتهای پیام/802/.

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد