Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

ستاد تنظیم بازار مقرر کرد که تایرهای باری و اتوبوسی تولید داخل همچون سایر لاستیک‌ها بایستی در چارچوب ضوابط هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عرضه شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت صمت، ستاد تنظیم بازار مقرر کرده است که تایرهای باری و اتوبوسی تولید داخل همچون سایر لاستیک‌ها بایستی در چارچوب ضوابط هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با ثبت در سامانه جامع تجارت به فروش برسند و عدم ثبت در سامانه جامع تجارت تخلف محسوب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، طبق مصوبه مذکور ستاد تنظیم بازار، مسئولیت رصد قیمت از مرحله تولید تا توزیع و عرضه به مصرف‌کننده نهایی، توسط انجمن ذی‌ربط و بنگاه‌های مربوطه انجام خواهد شد. همچنین کنترل سیستمی قیمت نمایندگی بنگاه‌ها بر عهده انجمن و خود بنگاه تولیدی است.

این مصوبه تاکید دارد که عدم رعایت قیمت‌ها و عدم ثبت در سامانه جامع، به منزله تخلف بنگاه محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، ستاد تنظیم بازار مصوب کرده است که معاون امور صنایع، بازرگانی داخلی و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نظارت لازم بر روند اجرای مصوبات را برعهده گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: لاستیک ستاد تنظیم بازار ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به آغاز سفرهای حج عمره و پس‌از آن سفرهای حج تمتع، وضعیت بازار نرخ ریال عربستان بر این اساس است؛ قیمت ارز ریال عربستان هم اکنون نسبت به روز گذشته (در لحظه تنظیم خبر) ریزش ۸۰ تومانی را تجربه کرده و به ۱۷,۳۵۱ تومان رسیده است.

همین‌طور، امروز سه شنبه (۴ اردیبهشت) تا لحظه تنظیم این خبر، دینار عراق با قیمت ۴۹.۷۰۰ تومان، درهم امارات با قیمت ۱۷ هزار و ۵۷۰ تومان معامله می‌شود.

کد خبر 6086619

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند