Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکیمی دبیر کمیته تکریم خانواده شهدا و جمع آوری آثار کنگره 4 هزار شهید استان یزد از جمع آوری آثار شهدا، ضبط خاطرات خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان توسط بنیاد شهید و دیدار از 4 هزار خانواده شهید و ایثارگر دراستان یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، ابوالقاسم حکیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته تکریم خانواده شهدا و جمع آوری آثار کنگره 4 هزار شهید استان یزد که در حسینیه سید محمد آقا برگزار شد اظهار داشت: در راستای کنگره 4 هزار شهید استان یزد ما 840 تیم به نام هر پایگاه مقاومت بسیج برای بازدید از 4 هزار خانواده شهید و 4 هزار ایثارگر تشکیل داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیته تکریم خانواده شهدا و جمع آوری آثار کنگره 4 هزار شهید استان یزد افزود: کمیته تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید از 8147  خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کند که تااکنون 1470 خانواده ایثارگر و 1254 خانواده شهید در قالب کنگره شهدا  دیدار به عمل آمده است. 

وی اضافه کرد: 18 هزار تماس تلفنی با خانواده شهدا و ایثارگران و دیدار 40 اکیپ سرباز ازخانواده شهدای سرباز در هفته دفاع مقدس در دستور کارکمیته تکریم خانواده شهدا بوده است.

حکیمی عنوان کرد: کمیته جمع آوری آثار شهدا با همکاری بنیاد شهید و مجموعه سپاه در حال انجام است. مرکز اسناد فیزیکی و کاغذی مربوط به شهدا در فضایی بسیار مجهز و پیشرفته نگهداری می شود و بیش از 70 درصد مواردی که جمع بندی شده در اپلیکیشن شهدای یزد بارگزاری شده است.

دبیر کمیته تکریم خانواده شهدا و جمع آوری آثار کنگره 4 هزار شهید استان یزد ادامه داد: استدیویی در مجموعه بنیاد شهید با همکاری بسیح صدا و سیما تجهیز و راه اندازی شده و هفته ای 3 روز خانواده شهدا با رعایت دستور العمل ها خاطرات شهدا ثبت می کنند.

وی تصریح کرد: برنامه تلویزیونی به نام "امروز روز توست" که بحث تولد شهدا است هر روز در برنامه صدا و سیما پخش می شود و همچنین برنامه ای دیگر "به وقت عروج" که قبل اذان ظهر و مغرب اجرا می شود و شهدای همان روز را به تصویر می کشد تا یاد این شهیدان از بین نرود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد صبح پنجشنبه در شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.

۱۷ اجلاسیه تا مهر ماه ۱۴٠۳ در قالب کنگره ملی شهدای استان دیده شده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای بیش از ۳۵ هزار عنوان برنامه در دومین کنگره ملی شهدای این استان پیش بینی شده است.

سردار مصطفی مثنوی افزود: بیشتر فضای استان متأثر از کنگره ملی شهدای استان خواهد بود.

وی ابراز داشت: با همکاری خوب رسانه‌ها و کمیته‌های مختلف فرصت مناسبی برای اجرای هر چه بهتر برگزاری دومین کنگره شهدای استان فراهم شده است.

مثنوی تصریح کرد: ۳۱ کمیته و کارگروه هر ۴۵ روز یک بار با تشکیل نشست‌ها برنامه‌های اجرا شده را تشریح خواهد کرد.

مثنوی برگزاری ۱۷ اجلاسیه شهرستانی و استانی، برگزاری جشنواره سرود، توزیع ۲ هزار جهیزیه، تألیف ۲۰۰ عنوان کتاب، جمع آوری ۹۵ سوژه از شهدا، برگزاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ یادواره شهدا، نصب ۲ هزار تندیش شهید و اجرای ۱۳ هزار عنوان برنامه برای نهضت روایتگری را از مهمترین برنامه‌های کمیته‌ها در کنگره ملی شهدا اعلام کرد.

مثنوی برگزاری کنگره را فرصتی برای تبلیغ آرمان‌های شهدا و معرفی ظرفیت‌های ۴۵ ساله انقلاب اسلامی دانست و گفت: بانک اطلاعاتی خوبی از ۲ هزار شهید استان تهیه شده است.

جانشین فرماندهی سپاه فتح، عملکرد کمیته‌ها و همراهی مدیران و دستگاه‌های اجرایی در ایجاد هماهنگی کنگره ملی سرداران و ۲ هزار شهید استان امیدوارکننده توصیف کرد و گفت: همه ظرفیت‌ها در بخش‌های گوناگون باید برای برگزاری آبرومندانه این رویداد مهم و فرهنگی بسیج شود.

مثنوی تصریح کرد: کنگره نهایی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه سال ۱۴۰۳ با شرکت مقام‌های لشکری و کشوری و قشرهای مختلف مردم در یاسوج برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح گفت: نصب تندیس شهدای ارتش در شهر دوگنبدان به عنوان میزبان اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش در استان، فضاسازی اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه، تحویل تابلو فرش منقش تمثال شهدا به خانواده شهدای استان از سوی دبیرخانه کنگره شهدا از آخرین اقدامات آماده سازی برای برگزاری این رویداد فرهنگی است.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲ هزار شهید، ۵۳ هزار رزمنده، ۱۳ هزار جانباز، ۳۱۶ آزاده، ۶۳ شهید جاوید اثر و پنج شهیده زن است.

کد خبر 6088207

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان