Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@16:32:50 GMT

تکذیب وجود کرونای انگلیسی در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۰۲۹۷

تکذیب وجود کرونای انگلیسی در مازندران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، برخی خبرگزاری‌ها امروز از قول سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کردند چند مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در استان داشتیم و هفته آینده پاسخ آزمایشات، نتیجه را مشخص می‌کنیم.
 بابایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هیچ موردی از کرونای انگلیسی در مازندران تاکنون مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران با انتقاد از رسانه‌هایی که بدون راستی آزمایی از منابع غیر موثق خبر را کپی و منتشر می‌کنند، ادامه داد: چون ویروس کرونا ویروس ناشناخته‌ای است و تغییر رفتار می‌دهد در برخی مواقع برخی آزمایش‌ها به وزارت بهداشت ارسال می‌شود.
بابایی با بیان اینکه این استان در حال ورود به پیک سوم بیماری است، گفت: تاکنون ۱۰ شهر مازندران از جمله شهرستان‌های نکا، ساری، قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، بابل، فریدونکنار، آمل، تنکابن و رامسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند.

او افزود: در حال پیگیری هستیم تا مشخص شود این خبر کذب ابتدا از کدام منبع خبری منتشر شده است.

پربیننده ترین ۷ علامت پنهان فقر ویتامین K در بدن +عکس علامت ایمنی بالای بدن مقابل کرونا چیست؟ واکسن ایرانی کرونا چه عوارضی دارد؟ با مصرف این نوشیدنی به جنگ سرطان بروید با کمک این میان وعده‌ها لاغر شوید! +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونای انگلیسی ویروس کرونا ویروس انگلیسی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: مرحله اول عملیات واکسیناسیون طرح تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با پوشش ۱۰۰ درصدی جمعیت هدف کودکان زیر ۵ سال اجرا شد. - اخبار استانها -

حامد جز جلالیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در نیشابور،اظهار داشت: با توجه به اینکه بیماری فلج اطفال در کشورهای همسایه به خصوص همسایگان شرقی، به صورت اپیدمی درآمده و از طرفی جابه‌جایی‌های جمعیتی، شهروندان نیشابوری نیز در معرض خطر ورود ویروس فلج اطفال هستند.

وی ادامه داد: در مرحله اول عملیات واکسیناسیون تکمیلی که 2 تا 4 اردیبهشت‌ماه اجرا شد، 118 کودک نیشابوری و 90 کودک غیرایرانی زیر 5 سال علیه این بیماری واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: اجرای عملیات تکمیلی واکسیناسیون خانه به خانه فلج اطفال را 14 تیم عملیاتی در مناطق به صورت تیم‌های سیار و بیش از 30 مرکز خدمات جامع سلامت دارای جمعیت اتباع بر عهده داشتند.

جز جلالیان خاطرنشان کرد: مرحله دوم طرح تکمیلی  واکسیناسیون فلج اطفال از 30 اردیبهشت‌ماه تا یکم خردادماه در نیشابور اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: این پوشش با  مشارکت خوب شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میانجلگه میسر شده است.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان