Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@16:25:27 GMT

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۰۴۱۴

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران افتتاح می‌شود

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران روز سه‌شنبه، ۳۰ دی ماه، با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود. - اخبار فرهنگی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران روز سه‌شنبه، 30 دی ماه، ساعت 9 صبح با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایوب دهقانکار  رئیس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و هومان حسن پور رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان برای حضور در این آیین می توانند از طریق آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی https://www.aparat.com/khaneketab/live  این آیین را دنبال کنند.

 نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اول تا ششم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران مشخص شدمهلت خرید بن کتاب تا آخرین روز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب کشور تمدید شدجزئیات نمایشگاه مجازی کتاب اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی کتاب نمایشگاه مجازی کتاب نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم سادات ظهوریان عضو شورای سیاست‌گذاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در خصوص تغییرات پیش روی نمایشگاه سی‌وپنجم، گفت: فضاهای نمایشگاهی با توجه به تکمیل‌تر شدن فضای مصلی امام خمینی (ره)، امسال وسیع‌تر است و فضای بهتر و بیشتری در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفته است.

وی افزود: با تکمیل فضاهای مصلی امام خمینی (ره) حتی بخش‌هایی که در دوره‌های قبل در اختیار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود به نحو کامل‌تری در اختیار ناشران قرار می‌گیرد. به طور کلی نظم نمایشگاه کتاب هر سال بیشتر شده و از تجربه سال‌های قبل نیز بهره‌برداری می‌شود.

عضو شورای سیاست‌گذاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ادامه داد: گروه اجرایی و برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نسبت به برگزاری منظم نمایشگاه اهتمام جدی دارند و امسال توجه بسیاری به نظر مردم و ناشران کردند. آنها از نظرات سال گذشته مردم و همچنین نقطه نظرهای دریافتی در طول سال بهره بردند.

ظهوریان در ادامه با اشاره به این نکته که پیشنهادات مردم برای بهتر برگزار شدن نمایشگاه مورد بررسی و ارزیابی گروه اجرایی قرار گرفت، گفت: آن دسته از نظرهای مردمی که قابلیت اجرایی داشتند به اجرا درآمدند. در مجموع تسهیلات برای ناشران و مخاطبان در این دوره سطح بالایی دارد و نمایشگاه کتاب امسال سطح برگزاری چند پله ارتقا یافته است.

وی افزود: در شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه در رابطه با بهترین نحوه دعوت از مردم برای حضور در نمایشگاه نکاتی را در دستور کار قرار داده و در حال پردازش موضوع هستیم. قاعدتاً صدا و سیما کار خود را در رابطه با نمایشگاه انجام می‌دهد، دیگر رسانه‌ها نیز به همین صورت فعال هستند و شهرداری و شورای شهر نیز فعالیت و برنامه‌های خود را در رابطه با نمایشگاه کتاب امسال را اجرایی می‌کنند.

عضو شورای سیاست‌گذاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره ضرورت دعوت از مردم برای حضور به‌هنگام در این رویداد گفت: لازم است برای دعوت مناسب از مردم اقدام‌های دیگری نیز برای بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب انجام شود. در بخش مجازی هم فرصت فوق‌العاده عالی در اختیار شهروندان قرار دارد و مطلوب است که تقاضاها در خرید مجازی به روزهای پایانی نمایشگاه موکول نشود. باید مردم را به خرید از روز نخست نمایشگاه در بخش مجازی تشویق کنیم تا زمان کافی برای انتخاب کتاب داشته باشند و فرصت بیشتری برای خدمات‌رسانی ناشران و شرکت پست فراهم آید. به این ترتیب از فشار کار پست کاسته می‌شود.

ظهوریان گفت: نمایشگاه کتاب پله پرش فرهنگی برای همه بخش‌های جامعه است و مردم و ناشران از برگزاری نمایشگاه کتاب منتفع می‌شوند. من شاهد قاطعیت برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب در پیشبرد اهداف عالی این رویداد به سمت تعالی هستم. همه عوامل بیشترین تلاش خود را برای تحقق نمایشگاه کتاب مطلوب و اثرگذار به کار گرفته‌اند. نمایشگاه کتاب یک رویداد محبوب در جامعه است و امیدوارم همه مردم از آن بهترین استفاده را ببرند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6081683 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران