Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@10:21:16 GMT

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۹ دی ماه ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۰۶۰۵

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۹ دی ماه ۹۹

 به گزارش بورس تابناک، بازار سهام امروز دوشنبه ۲۹ دی را در ادامه روند کاهشی روز شنبه ریزشی آغاز کرد و در پایان با ریزش ۳۶ هزار و ۹۹۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۷۲۱ واحد عقب‌نشینی کرد و به نیمه اول کانال ۱.۱ میلیون واحدی رسید. کاهش شاخص کل، تحت تاثیر کاهش قیمت سهام فولاد، فملی، فارس، شستا، کگل، کچاد و تاپیکو بود، در مقابل نماد‌های معاملاتی سرمایه‌گذاری خوارزمی، کارخانجات داروپخش و پرداخت الکترونیک سامان کیش با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شاخص کل ۳.۱۲ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۷۸ درصد کاهش داشت
امروز در سبد سهام عدالت تنها «سدشت» مثبت بود و دیگر نماد‌ها همگی قرمز بودند.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۳.۸ درصد (۲۹۱ هزار و ۵۱ تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۵۶۰ تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

    ارزش دارایکم چقدر شد؟
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۸.۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۱۷۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۹.۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۰ هزار و ۵۱ تومان معامله شد.    

ارزش دارایکم در یکماه گذاشته:

  منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ الکسی ناوالنی غربالگری جنین سهام عدالت دارایکم شاخص کل بورس آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ الکسی ناوالنی غربالگری جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سنگ‌پرانی هواداران استقلال و پرسپولیس به سمت هم (فیلم) حسن روشن: استقلال و پرسپولیس هیچ وقت واگذار نمی شوند (فیلم) خلاصه بازی استقلال ۰ - پرسپولیس ۰ (فیلم)

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • فیلم/ اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد