Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@22:58:13 GMT

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۹دی ۹۹+جدول

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۱۰۸۰

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۹دی ۹۹+جدول

امروز شاخص کل ۳.۱۲ درصد ریزش داشت و ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۳.۸ درصد کاهش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار سهام امروز دوشنبه ۲۹ دی را در ادامه روند کاهشی روز شنبه ریزشی آغاز کرد و در پایان با ریزش ۳۶ هزار و ۹۹۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۷۲۱ واحد عقب‌نشینی کرد و به نیمه اول کانال ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلیون واحدی رسید. کاهش شاخص کل، تحت تاثیر کاهش قیمت سهام فولاد، فملی، فارس، شستا، کگل، کچاد و تاپیکو بود، در مقابل نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری خوارزمی، کارخانجات داروپخش و پرداخت الکترونیک سامان کیش با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند. امروز شاخص کل ۳.۱۲ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۷۸ درصد کاهش داشت.

بیشتر بخوانید:

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۲۹دی ۹۹

امروز در سبد سهام عدالت تنها «سدشت» مثبت بود و دیگر نمادها همگی قرمز بودند.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۳.۸ درصد (۲۹۱ هزار و ۵۱ تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۵۶۰ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۸.۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۱۷۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۹.۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۰ هزار و ۵۱ تومان معامله شد.

ارزش دارایکم در یکماه گذاشته:

منبع:نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس ریزش بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری دارا یکم سهام عدالت صندوق سرمایه دولت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی جدیدبرای واگذاری استقلال و پرسپولیس/امروز؛جلسه نهایی

واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روزهای سرنوشت‌سازی قرار دارد و سناریویی جدید برای واگذاری این دو باشگاه در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با انتشار آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط فرابورس، عملاً فرآیند واگذاری این دو باشگاه وارد فاز نهایی شده و همه در انتظار هستند که خریداران این دو باشگاه پا پیش بگذارند.

انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس

در حالی که از مدت‌ها پیش از چند بانک به‌عنوان خریداران باشگاه پرسپولیس نام برده می‌شد، در جدیدترین تغییر و تحولات، اختلاف نظر در تعداد بانک‌های خریداران پرسپولیس وجود دارد و قرار است در جلسه‌ای که امروز (چهارشنبه) برگزار شود، همه چیز نهایی خواهد شد.

بر این اساس؛ دو فرضیه اصلی برای خرید باشگاه پرسپولیس وجود دارد. در فرضیه اول که محتمل‌تر به نظر می‌رسد، چهار بانک شهر (40 درصد)، ملت (15 درصد)، صادرات (15 درصد) و تجارت (15 درصد) سهام‌داران این باشگاه خواهند بود. در فرضیه دوم اما تعداد بانک‌های خریدار پرسپولیس به شش بانک افزایش خواهد یافت و دو بانک رفاه و اقتصاد نوین نیز با سهام 5 درصدی به جمع سهام‌داران اضافه می‌شوند. قرار است در جلسه امروز بین بانک‌ها تصمیم‌گیری شود و پس از آن خرید سهام پرسپولیس از سوی بانک‌ها  استارت بخورد.

درباره باشگاه استقلال اما شرایط متفاوت است. در حالی که پیش از این قرار بود این باشگاه همچنان به فعالیت خود زیرنظر وزارت ورزش ادامه دهد، در تازه‌ترین اقدام بنا شده به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس و چند شرکت وابسته به این هلدینگ واگذار شود. شنیده می‌شود هلدینگ خلیج‌ فارس به تنهایی سهام‌دار 5 درصد از باشگاه استقلال خواهد بود و چهار پتروشیمی وابسته به این هلدینگ نیز هر کدام 20 درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری خواهند کرد.

مجوز تیمداری بانک‌ها صادر شد

در شرایطی که با اعلام سازمان فرابورس، خریداران تا تاریخ اول اردیبهشت‌ماه برای تکمیل مدارک و ارائه مستندات فرصت دارند، همچنان رایزنی‌ها در بین مسئولان ادامه‌ دارد و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این دو باشگاه پُرهوادار خواهد بود.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دریافت مجوز حرفه‌ای تا تاریخ 5 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا مدارک خود را در سامانه AFC بارگذاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت
  • سناریوی جدیدبرای واگذاری استقلال و پرسپولیس/امروز؛جلسه نهایی