Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران سه‌شنبه (۳۰ دی ماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران سه‌شنبه (۳۰ دی ۱۳۹۹) ساعت ۹ صبح با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایوب دهقانکار رئیس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و هومان حسن‌پور رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی https://www.aparat.com/khaneketab/live این آئین را دنبال کنند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اول تا ششم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه‌شنبه هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و ضیافت الهی و ولادت مظهر جود و کرم و بخشش، امام حسن مجتبی (ع) محفل انس با قرآن کریم در ادامه محافل انس با قرآن کریم که در شهرهای استان لرستان در حال برگزاری است محفل انس با قرآن در مصلای نمازجمعه الیگودرز برگزار شد.

این محفل نیز با حضور حجت‌الاسلام «مهدی سرلک» امام‌جمعه، حجت‌الاسلام «حسین سرلک» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، «ابوذر پیرحیاتی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز و تعدادی از مسئولین، قاریان، مدیران و اعضای مؤسسات قرآنی، همچنین با حضور مردم مؤمن و روزه‌دار برگزار شد.

این محفل معنوی و نورانی که باهدف ایجاد فرصتی جهت بهره‌گیری هرچه بیشتر از گنجینه‌های الهی و نشر فرهنگ قرآنی برگزار شد به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر امام‌جمعه، ستاد نمازجمعه شهرستان و مؤسسات قرآنی الیگودرز و با قرائت قاری ممتاز کشوری «سعید ناصری نسب» و «علی باقری قاری» ممتاز شهرستان این محفل نورانی و معنوی برگزار شد.

کد خبر 6063150

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از برآوردهای ما بود
  • استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد
  • نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی در قم برگزار می‌شود