Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دانشگاه صنعتی بیرجند از ۱۸ بهمن آغاز می‌شود و شروع کلاس‌های درسی در این دانشگاه از ۲۵ بهمن برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس اطلاعیه مدیریت آموزشی دانشگاه صنعتی بیرجند، نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دانشگاه بیرجند از ۱۸ بهمن آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این اطلاعیه آغاز کلاس‌های درسی در این دانشگاه از ۲۵ بهمن و پایان کلاس‌ها نیز در ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است.

دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند در روز‌های دوم و سوم اسفند می‌توانند برای حذف و اضافه به دروس خود اقدام کنند و حذف تک درس نیز از ۴ اسفند تا ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ امکان پذیر خواهد بود.

امتحانات نیم سال دوم در این دانشگاه از یکم تیر ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا شانزدهم این ماه ادامه می‌یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی بیرجند تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه صنعتی بیرجند آغاز می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب‌های قدر در هیئت الزهرا(س) دانشگاه صنعتی شریف

امسال نیز به رسم هرساله مراسم عزاداری مولای متقیان، امیرالمومنین(علیه‌السلام)‌ به همت هیئت الزهرا(سلام‌الله‌علیها) دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امسال نیز به رسم هرساله مراسم عزاداری مولای متقیان، امیرالمومنین(علیه‌السلام)‌ به همت هیئت الزهرا(سلام‌الله‌علیها) دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد.

 

این مراسم در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان، مقارن با شب های بافضیلت قدر برگزار خواهد شد.

در این مراسم حجج الاسلام و المسلمین هدایت و قاسمیان سخنرانی خواهند کرد و کربلایی حسین سالکی نیز به مداحی اهل بیت علیه السلام خواهد پرداخت.

 

همزمان با برگزاری مراسم، مهد کودک و هیات نوجوانان و غرفه کتاب فعالیت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در هیئت الزهرا(س) دانشگاه صنعتی شریف
  • هوش مصنوعی؛ آنچه هست و آنچه پیش‌روست
  • هوش مصنوعی؛ آنچه هست و آنچه باید باشد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان