Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ارکستر سازهای ملی ایران» به رهبری علی اکبر قربانی بر روی صحنه تالار وحدت به صورت آنلاین برای مخاطبان اجرا می کند.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، ارکستر سازهای ملی ایران به خوانندگی رشید وطن دوست و وحید تاج پنجشنبه دوم بهمن و از ساعت 21 به روی صحنه می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این کنسرت به همت بنیاد رودکی و از طریق اپلیکیشن لنز پخش می شود.
 آثاری از علینقی وزیری، حسین دهلوی، فرهاد فخرالدینی، علی سلیمی، اوزیر حاجی بیک‌اف، توفیق قلی‌اف و ویلیام کتلبی در اين كنسرت با سازهاي ايراني اجرا می شود. 
بهزاد رواقی(تار)، شیما شاه محمدی(قيچك)، مریم مشهدی خدابخش(عود)،مژگان حسيني(قانون)، علیرضا دریایی(كمانچه)،بهنام معصومی(تمبك)، شاهین صفایی(تار)، محمد صانعی(تارباس)، مسعود فیروزی‌نژاد(قيچك باس)، فروغ فضلی(پيانو) ، وحید اسدالهی(نقاره)، علی عابدین(سنتور)، پاشا هنجنی(ني)و حمیدرضا آفریده (كمانچه) اعضاي اركستر سازهاي ملي در اين اجرا هستند. 
با توجه به محدوديت های ناشی از همه گیری کرونا، اركستر سازهاي ملي تصميم گرفت تا جديدترين اجراي خود را به صورت آنلاين به مردم تقديم كند تا در فرصت محدودیت های رفت و آمد ميزبان اين اركستر شوند. 
بازپخش اين كنسرت به مدت ١٠ شب ادامه دارد و مخاطبان مي توانند در اين مدت به تماشاي اين رویداد بنشينند.
اجرای ارکستر سازهای ملی ایران، دهمین کنسرت آنلاین از تالار وحدت و به همت بنیاد رودکی است.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجرای آنلاین ارکستر سازهای ملی ایران تالار وحدت ارکستر سازهای ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن» در نوزدهمین شب موسیقی فرهنگسرای ارسباران در روز پنج شنبه و جمعه، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.

در این کنسرت که به سرپرستی محمدرضا برزین و خوانندگی صادق شیخ زاده اجرا می‌شود، تصنیف‌ها و قطعات پیش در آمد اصفهان، شاه ختایی، پنبه جاری، المنت و لله، کهربا، نخجیر، ریشه در خاک، حریم یار، کردی و آفتابکاران با آهنگسازی علی اصغر بهاری، محمد رضا برزین، صادق شیخ زاده و قطعاتی با ملودی‌های قدیمی و محلی بر اساس اشعاری ازهوشنگ ابتهاج، فریدون مشیری، فاضل نظری، علی حاتمی، حامد عسگری و اشعار محلی اجرا خواهد شد.

در این اجرا علاوه بر صادق شیخ زاده (آواز)، محمدرضا برزین (نوازنده سه تار)، آناهیتا نصیریان (نوازنده عود)، سها شمعدانی (نوازنده سنتور)، مسعود صادقی (نوازنده سه تار بم و سه تار ابریشم)، امیر تات (نوازنده تنبک) و پویان توکلی ( نوازنده ساز‌های کوبه‌ای) حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند جهت دریافت کارت ورودی به روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند